active-x Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 joa, skulle jeg gjerne likt å forklart til deg også, men som jeg har sagt er det mest personlig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 joa, skulle jeg gjerne likt å forklart til deg også, men som jeg har sagt er det mest personlig. Bullshit. Sider for firmaer som skal selge seg på nettet er så lite personlig (for deg) som du overhodet får det. Lenke til kommentar
active-x Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 har jeg spurt etter din kommentar? Beklager om jeg såret deg for at jeg viste fram siden min Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ikke vær så hard på ham nå da, gutter. Jeg synes du i utgangspunktet har en fin side, men den virker ikke helt gjennomført. Få for all del ordnet marginene dine litt større, gjerne slik at de passer med menyen. Vil også, som andre, opplyse om at det ikke er særlig nyskapende, og at du godt kunne brukt mer farger. Det jeg har mest imot, er at du villeder eventuelle kunder ved å si at du har maksimale HTML-kunnskaper, noe du åpenbart ikke har. Vær forsiktig med å si slikt! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har jeg spurt etter din kommentar? Ja. Her: Kunne trengt noen tilbakemeldinger på min siste side jeg www.active-x.dk takker for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
active-x Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ikke vær så hard på ham nå da, gutter. Jeg synes du i utgangspunktet har en fin side, men den virker ikke helt gjennomført. Få for all del ordnet marginene dine litt større, gjerne slik at de passer med menyen. Vil også, som andre, opplyse om at det ikke er særlig nyskapende, og at du godt kunne brukt mer farger. Det jeg har mest imot, er at du villeder eventuelle kunder ved å si at du har maksimale HTML-kunnskaper, noe du åpenbart ikke har. Vær forsiktig med å si slikt! det med html kunnskaper mener jeg liksom at jeg kan "forme det jeg vil" burde vell kanskje kalle det noen annet da... det eneste jeg har tenkt å forandre på siden er det du sa om marginer, det synest jeg også kan ta seg bedre ut, og så har jeg tenk å gjøre siden valid igjen, der er ikke det nå. EDIT: Kan desverre ikke forandre på det akkuratt i dag, er ikke hjemme for øyeblikket. Endret 20. juli 2005 av active-x Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hva slags drift holder du på med? Kunden må stå i fokus, og kunden skal og må ha best mulig produkt. Det er snakk om at du som selger av en tjeneste må tilpasse deg til oppdragsgiver - ikke motsatt. Endret 20. juli 2005 av Dunestar Lenke til kommentar
active-x Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 ser det kanskje ut som jeg har drevet med bedrift i mange år? er tross alt mitt første forsøk. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 det med html kunnskaper mener jeg liksom at jeg kan "forme det jeg vil" burde vell kanskje kalle det noen annet da... Ja, snarest! Å kalle det "html-kunnskaper" er direkte villedende. Alle som vil, kan forme en webside. Med Golive, for eksempel. Det som er utfordringen, er å lage god kode. Det kan bare de som har satt seg inn i stoffet. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ser det kanskje ut som jeg har drevet med bedrift i mange år? er tross alt mitt første forsøk. Ja, men regner med dette er tatt inn med morsmelka. Dette er selvsagt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ser det kanskje ut som jeg har drevet med bedrift i mange år? er tross alt mitt første forsøk. Da syns jeg det er merkelig og ytterst besynderlig at du ikke tar til deg kritikk, hjelp og annet på en bedre måte. Lenke til kommentar
active-x Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 tar til meg den kritikken jeg som jeg føler er viktig, som det med mine HTML erfaringer, det er den eneste viktige som er påpekt etter mitt syn. Men nå orker jeg ikke å krangle mer om dette, så god natt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kast tabellane - av Arve Jeg synes det er skammelig at personer som deg får oppdrag, dere forpester verdensveven. ang. design er det endel bugs Marginer der det ikke skal være marginer(Opera 8.02) menyen var litt enkel, litt for PS effekt Mangler en footer Og de stjernene dine bør nok revurderes... Du ville fått bedre kode ved å bruke DW! Slenger du ut tabellene, tenker struktur og markering kan det hende du har en fremtid i yrket Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg synes det er skammelig at personer som deg får oppdrag, dere forpester verdensveven. Hei hei, vær nå litt snill med karen. Han skriver tross alt valid XHTML og CSS og designer flotte nettsider. Det er dessverre enkelte deler av hans virksomhet som holder mål, men vi har vel sett langt verre ting? De første sidene du laget var vel heller neppe rene åpenbaringer, eller hva? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Han skriver tross alt valid XHTML og CSS og designer flotte nettsider. Prøvd å validere de påståtte valid sidene hans? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei hei, vær nå litt snill med karen. Han skriver tross alt valid XHTML og CSSog designer flotte nettsider. Det er dessverre enkelte deler av hans virksomhet som holder mål, men vi har vel sett langt verre ting? De første sidene du laget var vel heller neppe rene åpenbaringer, eller hva? Han skriver ikke valid kode, men resten av det du sier er jeg enig i! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Noen feil nå, ja, men han sier han har planer om å gjøre noe med det. Jeg stoler på ham. ... og så har jeg tenk å gjøre siden valid igjen, der er ikke det nå. Endret 20. juli 2005 av Dunestar Lenke til kommentar
active-x Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 jeg HAR planer for det, ikke falske ord, vent et par dager så lover jeg dere at siden er valid, layouten og designet er valid, men det er innholdet som ikke er valid, jeg fikser det en dag jeg er hjemme, og btw orsus: alltid like stor i kjeften? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) btw orsus: alltid like stor i kjeften? Jeg setter spørsmålstegn ved om det er lurt å roe ned nervene litt på begge sider slik at vi ikke gjenopplever enkelte situasjoner vi kjenner så altfor fra før. Enig? Dunestar er ferdig å leke moderator nå. Endret 20. juli 2005 av Dunestar Lenke til kommentar
active-x Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 er enig i det, men blir bare irritert når folk kommer å... ja dere vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå