Arsenal_RULES Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ikke nok med at jeg hadde blitt dragd med på en aldri så lang (så altfor lang) seil-tur i Vestkysten, men nå skulle familien også drage meg med på Sirkus! Faen dette blir skam kjedelig! Men der tok jeg skammelig feil, det var så sykt underholdene at jeg bare måtte ta til smilebåndet! KOSTE MEG KJEMPE MYE! (og, de sirkus damene.. ) Anbefaler alle å ta seg en tur på sirkus, mye bedre enn de sirkusene som jeg har vært på før! Endret 20. juli 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har vært på sirkus her i Trondheim jeg også. Var ganske liten da, men det var jo morsomt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kan ikke dra på sirkus jeg. Syns foresten synd på de stakkars dyrene som blir pisket opp og ned fra benker og alt mulig annet utstyr... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Elefantene har det vondt.. myter om sirkusdyr Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sirkus er sexistisk og dyrefiendtlig. Føkk åff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå