Kilko Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Fikk min også i dag ...deilig å ha mobyson på k700i Mitt 200nde innlegg ^_^ Endret 29. september 2005 av Kilko Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kor mange dager tok det før du fekk koden? Kva skriver du i den mailen til telenor? skriver du berre at du vil ha låsekoden din og så skriver du imei nr ditt? Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ring til Telenor spør om du kan få tilsendt tjeneste leverandør koden til din telefon. du må da oppgi telefon betegnelse og IMEI koden. Kort fortalt: Dersom du har binding på abonnementet får du denne koden kostnadsfritt. Jeg ringte til Telenor 24.09.2005 og fikk koden tilsendt i posten 06.10.2005. Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ring til Telenor spør om du kan få tilsendt tjeneste leverandør koden til din telefon. du må da oppgi telefon betegnelse og IMEI koden. Jeg ringte til Telenor 24.09.2005 og fikk koden tilsendt i posten 06.10.2005. 4974640[/snapback] Litt OT: Drar likegodt opp denne tråden igjen jeg Ang. få tilsendt opplåsningskode fra Telenor, går dette enda, noen som har gjort det nylig? Og leverer også andre levrandrandører opplåsningskode til tlf. kjøpt med abn. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå