SadoZorro Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kjøpte Mist 500W PSU idag. Monterte den og lyttet til stillheten... deilig Spillte litt før jeg gikk vekk fra PC'en. Etter at PC'en hadde stått og surret for seg selv, idle, smallt det og sikringen i huset gikk. PC'en ville ikke starte igjen. Satt inn den gamle PSU'en og er nå oppe å går igjen Det jeg lurer på er, hva kan grunnen være ??? Det lukta svidd etter at den ga seg. Skal levere den tilbake i morgen, regner med at jeg får ny Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kan være en komponent som ikke var helt bra. En kondensator som sprengte kan du ikke se borti ifra, siden det luktet. Og en sprengt kondensator lukter ikke godt akkurat Hvilken psu er den gamle? Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Gamle PSU er Thermaltake Silent Purepower 560W https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16533 Den som er støykilden Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg kom borti det samma problemet med en annen psu...og da trudde jeg den hadde kortslutta..men det viste seg at etter en lang stund så virka den igjen...vet ikke hvorfor..:S men bare la den hvile seg 2 måneder eller no sånt:P så funker den nok igjen..hvis ikke så er det nok noe som er gåent.. Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hehe, fint svar Data_Smurfen men tror ikke jeg gidder å prøve det Edit: skrivefeil Endret 21. juli 2005 av SadoZorro Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Nye Mist har gått 1 time nå, satser på at den holder Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Min har holdt lenge nå, håper ikke den tar kveld i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvis man tenker etter så må det være noen defekte komponenter av alle PSU'ene MIST kan da ikke teste alle og se at de virker 100% Har opplevd at enkelte produsenter gjør dette men resultatet er at prisene blir skyhøye. Så min konklusjon er at selv om en del i en pc plutselig blir defekt/ødelagt etter at du nettop har satt den inn, trenger man ikke å trekke den raske besluttningen om at f.eks MIST er et dårlig merke. Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Slapp av ØSE ! Jeg er megafornøyd med Mist PSU'en min så langt. Har ikke antydet at Mist er et dårlig merke. Var nervøs for at muligens var noen komponenter i PC'en som forårsaket "the big bang". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå