Nord3ng Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Da jeg var og kjørte i dag så jeg en Volvo 240 med hvite felger, er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i slike felger? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan feks få tak i hvite Compmotive felger.. ellers er vel noe som heter penta-felger, som er hvite.. skal se om jeg får tak i en link til norsk distributør.. Jeg har mista den litt Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg syns d så utroli kult ut me hvite felger da Jeg skulle egentli kjøpe Eiker E1 felger, men hvis jeg får tak i hvite skal jeg ha det istedet Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg vet om at folk har lakkert Eiker E1 felger.. ser bra faktus... Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Hvis jeg kjøper E1 felger så kommer jeg ikke tel å lakkere de. De er litt for dyre til å "eksprimintere" med. Har du funnet linken foresten? Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg var og søkte på Eiker Motorshop sine sider, men jeg fant ingen felger med navnet Compmotive Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, eiker selger ikke Compomotive Her finner du priser og alt http://www.kollevold.no/compomotive.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå