miniPax Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Sønnen spurte faren om han kunne forklare forskjellen på sinne og raseri, og faren sa han ville demonstrere det: (faren slår et tilfeldig telefonnummer) - Hallo - Hei, Er Melvin inne ? - Nei, det bor ingen Melvin her - Neivel, Hadet <click> (slår samme nummeret en gang til) - HALLO ! - Hei, Er Melvin inne ? - NEI !!! DET BOR INGEN MELVIN HER !!!! - Helt sikker ? - JA, NATURLIGVIS ER JEG DET !!!!!!! <click> OK, sier faren, Det var et eksempel på sinne.... Nå skal vi se hva raseri er: (ringer samme nummeret enda en gang) - JA, HVA NÅ DA !!!!!!!!!!!!!! - Hei, Det er Melvin. Har noen spurt etter meg ? - .... Denne og flere godbiter kan finnes på http://www.stud.ifi.uio.no/~birgittk/humor/div_vitser _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-08-29 09:34 ] Lenke til kommentar
Defender Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ler så jeg gråter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå