Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger trådløst nettverkskort+Sjekke"ødelagt"kort

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett litt på komplett sine nettverkskort så har jeg blitt forferdelig usikker. På hybeln jeg har skaffet er det trådløst nettverk. Nettverkskortet som står i min pc har tydeligvis gått ødelagt siden jeg ikke får lys bak på kortet når jeg plugger inn kabelen(ja, jeg har koblet den andre enden i denne maskinen). De kortene som komplett selger får enten terningkast 4-6 eller stryk og det gjelder de fleste kortene.

Noen som kan anbefale noen kort?

Grunnen til at det burde være fra komplett er at jeg muligens skal kjøpe digitalkamera i samme slangen.

edit:

Var i Enhetsbehandling og der sto det at denne enheten funker som den skal. Hvordan feilsøker man kortet uten å ta windows help&support greia som kommer når man trykker troubleshoot? For den hjalp meg pent lite.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*bump*

Prøvde å koble datamaskinene mot hverandre tidligere i dag og da oppstod det kontakt i 1sek, men så forsvant det igjen. Kabelen funker som den skal(testet den mot xboxen) og det samme gjør nettverkskortet på denne maskinen. Er nettverkskortet ødelagt på min pc?

Trenger også tips til trådløst nettverkskort.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Har ikke trådløst nettverkskort, men det er det jeg skal kjøpe innen noen dager. Ble ganske usikker på hvilket kort jeg skulle kjøpe fra komplett siden karakterene spriker såpass mye og er da ute etter noen anbefalinger fra dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...