beji Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 heisann, søstera mi har en nokia 6230 men desverre kan hun ikke motta mms det kommer bare opp at hun må gå inn (logge seg inn på telenormobil på internett og lese meldingen der) på telenor sin hjemmeside.(mobilpost) hva kan det være som er galt jeg har prøvd og motta mms oppsett ifra telenor men dette fungerer ikke hjelp!! hva kan det være Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har hun aktivert nummeret sitt for mms? Har hun oppsett lagret fra operatøren på telefonen? Lenke til kommentar
beji Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 nei jeg kjøpte en startpakke til henne, nummeret står registrert på meg Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hva kan det være som er galt jeg har prøvd og motta mms oppsett ifra telenor men dette fungerer ikke Kan du utdype? Hva fungerer ikke? Har du bestilit innstillingene? Har du mottatt dem? Har du installert dem? Du finner instillingene her. Lenke til kommentar
beji Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 yes!! fikk fiksa problemet jeg sletta elle opsett som lå inne på telefonen. så fikk jeg telenor til å sende meg nye wap og mms. og vips så funka det etter jeg hadde sendt en test melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå