Gå til innhold

noen vits og selge?

Anbefalte innlegg

Tror dere det er noen vits og prøve og selge skjermkortet mitt? "Asus V7700 GeForce 2 Pro".

Bruker som regel og selge gammel hardware før jeg kjøper nytt, men dette er vel rent sagt sikkert for gammelt til at noen vil ha det? Vurderer og bare modde ihjæl kortet... :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-31 12:47, neonX skrev:

hm.. ja får vel gjøre det, fikk solgt et Abit GF2 Mx400 til 1200 en gang, når butikkpris var 800....

Stinker av: se hva jeg kaller skrot, og hva jeg kan lure noen til å gi for det.

...bli kvalm av neonX, og dere andre som henger på.

Kast emnet i 'Søppel' - dere gjør dialog i forumet til lavmål !

Lenke til kommentar

Quote:

Mener du at jeg også gjør dialogen til lavmål?

Vel, til mitt forsvar, jeg sa bare at du kan selge det, og det er sant, det fungerer fint i cs og q3, siste fredag solgte jeg et GF2MX, men jeg er ikke noen slags "svindler", solgte det for 200 NOK, og sammens med 4 andre varer. Blandt annet 512 MB SD Ram som garantert gikk på 148 Mhz, Et Terratec DMX Xfire 1024 og en Aopen HQ45... Hele pakken -> 1350 NOK

En sabla god deal synes jeg, og jeg er også fornøyd for jeg fikk solgt alt til en og samme fyr. Leverte varene 4 mil også for han. Så ikke dra alle under samme kam, takk...

Men husk, dette var mitt forsvar, jeg var ikke sikker på om du siktet til meg, min vil ikke ha noe av slikt.

MVH kjello2

Lenke til kommentar

Quote:

...

???

Hva skal man gjøre da, man legger ting ut på qxl, og prisen som blir bydd er over butikkpris? Gi penger tilbake?

Dette dreier seg ikke om pågående salg, kjøper logger seg selv på qxl og byr uoppfordret på varene. Jeg kan ikke se noe som helst umoralsk i å akseptere overbud på internettauksjoner.

Låvmålet her er det du som står for.

mvh

Are-Harald.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 17:42, Zink skrev:

Stinker av: se hva jeg kaller skrot, og hva jeg kan lure noen til å gi for det.

Mener du jeg skulle nektet fyren og kjøpe kortet for 1200? Det er jo opp til hver enkelt hva man ønsker og betale for et produkt. Personen jeg solgte det til kunne jo selv vært oppegående nokk til og sjekke butikkene! Dessuten var ikke kortet skrot den gangen (Sommer 2001)... Hm, er det kanskje du som kjøpte kortet av meg og angrer?

Lenke til kommentar

hrm.. hva det gjelder skjermkort på qxl, det er jo bare til å ta en titt på han fyren som har lagt ut et tonn med gf2mx-kort og skal ha rundt 1000 for dem.. ikke ETT bud.

selv hadde jeg ikke kjøpt et geforce2-kort for noe særlig mer enn 3-400kr nå til dags. like greit å bare beholde det og putte det i en eller annen filserver/divx/mp3-maskin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...