AndersT2 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Microplex har tatt inn en pistol mus til salgs, noen som har testet denne? Det ser jo unektelig dumt ut. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har ikke prøvd det, men jeg leste en review, der det stod at det var skikkelig kvalitetsfølelse i pistolen, men at det ellers bare var tull. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har ikke testet den selv, og er egentlig glad for at jeg ikke er eier av produktet overhodet. Hvem lar den dingsen stå på bordet? Kompisene mine ville hatt latter kramper til jul, dama hadde aldri slutte å syte at jeg gav 500 rikskroner for det og selv hadde jeg sikkert død av smerte etter noen timer fps med hånden rett opp og rundt...det er jo greit å ha hånden kvilende på musen - eller er jeg bare lat? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Haha, dritkul! Husker man ikke de gamle pistolene som man kunne få til spillkonsoler? Veit ikke om jeg ville hatt en, men har definitivt lyst til å prøve for moro skyld Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 For 150,- eller noe sånt.Det hadde funket men 500spenn..LOL..ikke aktuelt. Lenke til kommentar
norrkko Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 ja denne så dum ut.. hehe.. tror de får problemer med å få solgt noe særlig av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå