Gå til innhold

Grenlands tråden - Hva skjer, hvor?


uranus

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Denne tråden er for de som bor i Grenland.

 

----

 

Meningen her er å fortelle de andre som bor i Grenland hva som skjer , og hvor det skjer. Det er for å gjøre hverdagen til kjedelige Grenland litt morroere.

 

Kan fortelle om stevner, fest, konsert osv.

 

Gjerne si hvor i Grenland dere selv bor også.

 

----

 

Er fra Skien jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skjer det samme som alltid.. gutta råner rundt i BMW 316i som er stylet ihjel. Ser ut som bilene kommer rett ut ifra Fast And The Furious, men motoren er desverre rappet fra mor sin singer. Evt et strikkfly fra Brio.

Pft, ikke alle... brødrene mine har hatt først han ene med en pent styla audi 80 men 2.2t med 300 hk.. så han andre med en audi 80 rosa(!) cab med nesten 300 i den ogsa, samme motoren. måtte dessverre ut fordi å få registert den med den motoren kosta 70k.

Lenke til kommentar

Ja det er en helt stille lørdagskveld, ikke noe bråk i gata engang.

Har vært borti værre, var nesten ikke liv på shell engang, bare en og annen fjortiss som kom vaklane inn med rusbrus i den ene hånda og sneip i den andre, inne på bensinstasjonen ... lurt.

Lenke til kommentar

Sink; Denne cabrioleten, pleier den å stå på Vi-To (meny) på Skjelsvik?

Hvis ja, har jeg sett den flere ganger.

 

Det går nå to Dodge Pickup viper saker rundt i skien/porsgrunn. Den ene står på vessia og er en kompis sin, den andre står på autostrada i parkeringsplassen foran.

 

Det går også en Skyline et eller annet sted her, og en del mazda saker med turbo osv. Mye morro i Grenland når det gjelder bil syns jeg.

Lenke til kommentar

Nei men altså, mange byer har jo ting som er oppe på søndager som.. ja, vet ikke hva, men vet at de har tilbud på søndager.. Men i Skien er det stille, dødt..

 

Kan ikke bade, kanke gå ut i regn, kanke lage noe mat for jeg hakke noe godt her (hehe)..

 

:(

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...