Neshaug Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sitter her med en Samsung D500 og Samung PC Studio. Tenkte jeg kunne bruke PC Studio til å overføre flere bilder med mindre tastetrykk enn med den innebygde bluetooth-programvaren. Jeg har valgt bluetooth porten i PC Studio og telefonen får et spørsmål om den vil koble opp mot datamaskinen. Dette svarer jeg ja til, men ingenting skjer. Programmet er i offlinemodus hver gang jeg starter det og jeg får ikke overført noe som helst. Hvis jeg ser på mine enheter under bluetooth oppkobling er datamaskinen der med et rødt bluetooth merke ved siden av. Hva er det jeg gjør galt? Å overføre med den innebygde programvaren i XP fungerer, men blir noe tunvint når man tar mange bilder. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Gå under instillinger. Du må velge den laveste com porten som mobilen har fåt tildelt da det er denne som brukes til seriell overføring. Sett også overføringhastigheten på maks. Dette skal hjelpe Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ok. Får prøve dette i ettermidag da. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Takk. Etter å ha satt opp hastigheten på maks fungerte det flott! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Med Samsung PC Studio kan jeg laste all data fra telefonen inn på PC, men kan jeg lagre denne infoen? Som en slags backup og kanskje sende infoen tilbake til telefonen senere? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Med Samsung PC Studio kan jeg laste all data fra telefonen inn på PC, men kan jeg lagre denne infoen? Som en slags backup og kanskje sende infoen tilbake til telefonen senere? Ja du kan vel laste den dataen tilbake på samme måte. I tillegg er det vel en Backup/Restore funksjon som du også kan bruke vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå