Buzz76 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Sitter med en sugen ISDN linje hjemme og surfer... kan ikke få ADSL... :sad: På jobben min har vi akkurat fått 100Mbit :smile: liiiitt forskjell. Her går det unna!!! :smile: Tror jeg legger en kabel etter hovedveien og rett hjem til boksen min, he he Lenke til kommentar
DarkKing888 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 HVA er vitsen med et slikt topic? Lenke til kommentar
obotron Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 "HVA er vitsen med et slikt topic?" Å skryte?? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Sikkert bare i godt humør og vil spre det litt. Og det er vi vel glade for :smile: ..den beste kur for dårlig humør er å spre det .. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Hva er vitsen med å stenge den?? Ville nå bare spre litt... har du prøvd å surfe med 100Mbit? Have a coke and a smile and shut the fuck up. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Har 100mbit på hybelen.. Bra det ja :wink: Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Har ikke nett hjemme.. Og har 56k på jobb.. hvem er tøffest? =) -Dante Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Helt grei post da ........ Men du burde ha lagt inn gladmeldingen din i off-topic Lagt den i søppel for eks. Men helt greit å spre litt glede da :smile: Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 11:33, lavizh skrev:Ja, vi har 155mbit på jobben, men what's the big deal? ... er da vel ikke noe å skryte av ... men det går da raskt. Var ikke skryt. Ingen vits i å skryte av noe jeg ikke har vel? Poenget var liksom at jeg sitter med isdn hjemme og det var en VISS forskjell å sitte på jobb med 100mbit. Er klar over at studenter runt omkring har det på hybeln... studentsamskipnaden fikset det 2mnd før jeg sluttet på skolen :sad: Ok så skulle jeg lagt den i off topic da. Sorry. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Moderator yummy er snill i dag og flytter den for deg. :smile: Jeg legger den i "annet" på off - topic. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå