annegp Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei Jeg har akkurat fått maskina mi opp å gå etter en kræsj og lurer på hva jeg skal ha av virusprogrammer som er gratis.. mvh Anne Grethe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Heisann Jeg bruker Avast Home Edition.Er veldig fornøyd med den. Du registrerer deg gratis selvsagt. Og når et år har gått så registrerer du deg pånytt. helt gratis. Du kan jo teste den selv og se om du liker den.Den er enkel i bruk og tar ikke allverdens ressurser. Endret 20. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Gratis antivirus programmer * Antivir * Avast * AVG Dette er klippet fra programmer.no der du også kan lese mer om de enkelte Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) -Slettet- Så nå at det skulle være gratis... Endret 20. juli 2005 av Futelva Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 lurer på hva jeg skal ha av virusprogrammer som er gratis <pirkemodus> det er nok antivirus du skal ha, og helst ikke virusprogrammer! </pirkemodus> forøvrig må jeg si meg enig i hva tinker henviser til. sjekk også muligheten for at din nettleverandør kan gi deg gratis antivirus, bl.a. telenor tilbyr sine kunder antivirus og firewall fritt. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 sjekk http://www.clamwin.com (et sourceforge prosjekt) bruker den på alle maskinene mine, både windows og linux. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sparebank 1 gir ut gratis norman antivirus og brannmur Funker kjempebra, tar lite ressurser og er for det meste enkelt i bruk. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Flyttet fra Annet om Hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå