Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Las ein VG-artikkel her om dagen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261744 Ford har 12 års garanti mot rust på Fiesta, Focus og Mondeo. Det samme gjelder Mazda 2-, 3- og 6-serie, Nissan på alle bortsett fra Patrol og Terrano, Opel på alle bortsett fra Speedster, Seat på alle bortsett fra Alhambra, Skoda med nye Octavia, Suzuki med Ignis, Liana og Wagon R og Volvo med nye S40/V50. De modellene som ikke har 12 års antirustgaranti hos Ford, Mazda, Nissan og Seat, har stort sett seks års garanti. Det dreier seg ofte om litt eldre modeller. Hvilke modeller er det snakk om her? 90, 94, 98? Og mens eg først er inne på emnet, kor lang garanti har\hadde eg på min Nissan Primera 98 modell? Endret 20. juli 2005 av zeph Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tipper man får det mest eksakte og beste svaret med å ringe Nissan selv, med mindre noen har svært mye peil på disse bilene her.. Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Det står ikke noe om dette i instruksjonsboken eller serviceheftet til bilen din da? Edit: Hadde en 95 Ford Courier som tilsvarer Fiesta og den hadde vel 6 år. Ford fikk svi for det... Endret 20. juli 2005 av Gerber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå