skarphedin Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg skal kjøpe lydkort, men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe. Noen som kan hjelpe meg? Det skal brukes i forbindelse med Recording (hjemmestudio). Det bør ha MIDI, analog og digital inn/ut. Hjelp.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Creatice Sound Blaster Audigy PLatinium er et råbra kort som kan brukes til det meste, og det er det beste spill-lydkortet ute nå... Kommer med en extigity (nåkka sånt) stasjon der du kan koble alt fra minidisc til Firewire ting+++ Anbefales Lenke til kommentar
mosher Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Anbefaler TerraTec sine lydkort, har et selv og er meget godt fornøyd. TerraTec DMX 6fire kortet har både digital inn/ut, om du ville ha det. Roar Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Skal du drive hjemmestudio, bør du holde deg langt unna Creative lydkort. De funker bra til spill, men er ikke noe å skryte av i et hjemmestudio. Stikk heller innom en musikk-forretining å hør hva de har å anbefale. Lenke til kommentar
skarphedin Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Hei og takk for all hjelp. mosher: Hvordan er TerraTec Lydkort PCI DMX 6Fire når du skal bruke det til Audio (cd kvalitat) og MP3? Og i forbindelse med Spill? Er instrumentene som er integrert i kortet bra? Trommelyder osv. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Trutle Beach produserer mange bra lydkort som er mer rettet mot produksjon og avspilling (dvs, ikke bare spill) http://www.turtlebeach.com/site/products/products.asp Lenke til kommentar
mosher Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 skarphedin: jeg har bare LT versjonen, men den fulle versjonen vil jeg tro funker bra. Var med masse kjekt software med kortet samt at lydkvilteten via TOS linken til forsterkeren min gjorde at all lyd ble betaktleig forbedret. Dette gjelder oxo spill og mp3, dybden og diskant forsvant en del når jeg hadde mitt gamle Creative 1024 Live, men nå har jeg masse god bass og fin og klar diskant. Skal du bruke det professionelt, bør du vel gå for full versjonen! Mosher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå