Gå til innhold

Clamshell... Feminint, eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på at du ikke startet denne tråden for å provosere gutter som har klapptelefon, Julie Lavendel? :tease:

Personlig har jeg forøvrig en K750i, så jeg burde jo sånn sett være fornøyd med at jeg har en såpass maskulin telefon (i følge trådstarter). :roll:

Er forøvrig enig med mokka. Barske actionhelter på film bruker jo forøvrig stort sett klapptelefon - det er jo rart at filmskaperne velger klapptelefon hvis folk synes det ser femi ut. Tror derfor ikke det er mange som deler det synet. ;)

Lenke til kommentar
Jeg så en dude med sånn nokia "lebestift" tlf engang... haha... jeg spurte hvilken farge skal du ha på leppene nå? :D  :!:

*spy* ææsj, hater sånne gutter! *spy*

Han hadde sikkert Hello Kitty clamshell oxo,

apropo Hello Kityy; Ønsker meg en!!! :love:

.. Jeg hater sånne perfeksjonistiske jenter som ikke klarer og se at gutter bruker KLAPPTELEFON! omg

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Er forøvrig enig med mokka. Barske actionhelter på film bruker jo forøvrig stort sett klapptelefon - det er jo rart at filmskaperne velger klapptelefon hvis folk synes det ser femi ut. Tror derfor ikke det er mange som deler det synet. ;)

Det er fordi det er USA, og de ikke har like bra utvikla teknologi som oss, ihvertfall ikke på mobilnettet :p

Noen clamshells kan være litt femi, men definitivt ikke alle...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg så en dude med sånn nokia "lebestift" tlf engang... haha... jeg spurte hvilken farge skal du ha på leppene nå? :D  :!:

*spy* ææsj, hater sånne gutter! *spy*

Uthenging?

Syns det ikke er femi i det hele tatt for gutter og ha klapp telefon :nei:

Bare jeg som synes det er merkelig at denne tråden er blitt stengt..? 

Denne tråden er ikke stengt...! Men det BURDE den iallefall bli!

Ja, enig med deg. Denne tråden har ikke noe og leve for.

Er dette kjønnsdiskriminering eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...