krizkriz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Synes det er helt normalt (ikke femi) å bruke camshell! Jeg skjønner ikke helt HVA som er så femi med det?? Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg så en dude med sånn nokia "lebestift" tlf engang... haha... jeg spurte hvilken farge skal du ha på leppene nå? :!: *spy* ææsj, hater sånne gutter! *spy* Han hadde sikkert Hello Kitty clamshell oxo, apropo Hello Kityy; Ønsker meg en!!! Lenke til kommentar
mokka Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 omtrent i alle amerikanske serier og filmer det jo klapp tlf som blir brukt. dvs at omtrent alle filmstjerner er femi da.... dummeste jeg noen gang har hørt. og jeg er jente..... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg hadde en motorola star tac og så ingenting feminint med den.. Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg hadde en motorola star tac og så ingenting feminint med den.. Okay *briefe* *briefe* .... Endret 21. juli 2005 av Julie Lavendel Lenke til kommentar
Juke Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Sikker på at du ikke startet denne tråden for å provosere gutter som har klapptelefon, Julie Lavendel? Personlig har jeg forøvrig en K750i, så jeg burde jo sånn sett være fornøyd med at jeg har en såpass maskulin telefon (i følge trådstarter). Er forøvrig enig med mokka. Barske actionhelter på film bruker jo forøvrig stort sett klapptelefon - det er jo rart at filmskaperne velger klapptelefon hvis folk synes det ser femi ut. Tror derfor ikke det er mange som deler det synet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg så en dude med sånn nokia "lebestift" tlf engang... haha... jeg spurte hvilken farge skal du ha på leppene nå? :!: *spy* ææsj, hater sånne gutter! *spy* Han hadde sikkert Hello Kitty clamshell oxo, apropo Hello Kityy; Ønsker meg en!!! .. Jeg hater sånne perfeksjonistiske jenter som ikke klarer og se at gutter bruker KLAPPTELEFON! omg Endret 21. juli 2005 av 260202 Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Bare jeg som synes det er merkelig at denne tråden er blitt stengt..? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Er forøvrig enig med mokka. Barske actionhelter på film bruker jo forøvrig stort sett klapptelefon - det er jo rart at filmskaperne velger klapptelefon hvis folk synes det ser femi ut. Tror derfor ikke det er mange som deler det synet. Det er fordi det er USA, og de ikke har like bra utvikla teknologi som oss, ihvertfall ikke på mobilnettet Noen clamshells kan være litt femi, men definitivt ikke alle... Endret 21. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Bare jeg som synes det er merkelig at denne tråden er blitt stengt..? Denne tråden er ikke stengt...! Men det BURDE den iallefall bli! Endret 21. juli 2005 av 260202 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg så en dude med sånn nokia "lebestift" tlf engang... haha... jeg spurte hvilken farge skal du ha på leppene nå? :!: *spy* ææsj, hater sånne gutter! *spy* Uthenging? Syns det ikke er femi i det hele tatt for gutter og ha klapp telefon Bare jeg som synes det er merkelig at denne tråden er blitt stengt..? Denne tråden er ikke stengt...! Men det BURDE den iallefall bli! Ja, enig med deg. Denne tråden har ikke noe og leve for. Er dette kjønnsdiskriminering eller? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg synes det er macho med kvinner som har "vanlig" mobiltelefon! Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Da tror jeg jeg stenger denne tråden før det går lenger. Alle får ha sin egen mening om hva det symboliserer å ha en klamskjell- eller sukkerstang-mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg