Julie Lavendel Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Som alle vet, (etter jeg har sagt det nå) er jeg mobilfreak, har en annen mobilfreak vennine, vi snakket sammen idag da hun sa at hun gutter er sååå femi når de tar opp en clamshell telefon hvis den ringer eller han får meld. Hadde ikke tenkt på det før men begynner å bli veldig enig! Det er femi når gutter har clamshell. (seff ikke 100%) men ofte, synes jeg da synes dere? P.s. Gutter med clamshell: Please ikke bli såra, dere er sikkert kule med dem Men tilbake til spørsmålet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Øhhh, det der må være det dummeste jeg har hørt så langt i dag! Var faktisk såpass dumt at det grenser mot morsomt... Edit: Nei det var bare dumt fant jeg ut... Endret 20. juli 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Er dette et emne som er så veldig viktig?? Har du fritidsproblemer, S0V! Endret 20. juli 2005 av 260202 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ja, det var egentlig nok så tåpelig. Omtrent like tåpelig som å si at det er feminint å spise en banan som krummer mot høyre... PS: Nei, jeg har ikke klapptelefon Endret 20. juli 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jenter som drar opp noe annet enn en rosa clam-telefon (helst med Powerpuff-klister over det hele) er maskuline, og jeg lurer alltid på om de har mer hår under armene enn meg selv. :rolleyes: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ser ingen grunn for at ein kamskjelltelefon skulle få ein person til å framstå meir feminin enn vedkommande ellers er Kamskjelltelefonane begynte vel strengt tatt innan businessverda, men har i det siste blitt omfavna av ungommden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, som de fleste andre kan jeg ikke si meg helt enig nei. Det finnes telefoner man kan kalle feminine og maskuline både i sukkerstang- og klamskjellform. Om noen vil kalle Z1010 er N90 for feminin må jeg si meg relativt uenig. Det finnes utallige eksempler hit og dit.. Som andre: Nei, dette ble for dumt, men du får selvfølgelig lov til å ha din egen mening. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ser ut som mangen følte seg truffet, og såret av dette emnet.... Er faktisk litt enig i hva -Julie Lavendel- skriver. Jenter er mer opptatt av designet på en telefon kontra spesifikasjoner og teknologi. Vil ikke med det si at gutter med kamskjell-mob er feminine, men opptatt av design. Ingen ting galt med det! De fleste er vel enig med at en Samsung X....(What'ever) ser bedre ut enn f.eks. Nokia 6630 og SE 910, men den blir "grusa" når det kommer til teknologi og muligheter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er ein relativt stor forskjell på kamskjell og "vanlig", så eg vil ikkje sei at du må være spesielt opptatt av design for å kjøpe kamskjell. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er ein relativt stor forskjell på kamskjell og "vanlig", så eg vil ikkje sei at du må være spesielt opptatt av design for å kjøpe kamskjell. Du er hvertfall ikke spes opptatt av teknologi hvis du kjøper kamskjell! Må legg til at etter mein mening er Symbian-mob overlegne avdre mobiler med tanke på teknologi. Og de kommer ikke ofte på det norske markedet i kamskjell-utgave... (vet kun om N6260 og N90, men de teller ikke. Ser forferdelige ut! ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 For min del er dei fleste telefonar til over 2000,- masse teknologi. Er ikkje alle som har det siste innan teknologi (Symbian osv)...eg veit knapt kva Symbian er ein gang. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du er hvertfall ikke spes opptatt av teknologi hvis du kjøper kamskjell! Det var da også noe å si... Fordi den kan klappes sammen så vil det si at den bare er et designprodukt som ikke kan ha så mange funksjoner? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du er hvertfall ikke spes opptatt av teknologi hvis du kjøper kamskjell! Det var da også noe å si... Fordi den kan klappes sammen så vil det si at den bare er et designprodukt som ikke kan ha så mange funksjoner? Hvis du leser litt lenger ned i det innlegget mitt finner du begrunnelsen... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 OT: heter vel klapp telefon og ikke kamskjell? kamskjell ser vel ikke ut som en mobil. Og femi kommer ann på designen, fins femi mobiler som ikke er klapptelefon. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 OT: heter vel klapp telefon og ikke kamskjell? kamskjell ser vel ikke ut som en mobil. Og femi kommer ann på designen, fins femi mobiler som ikke er klapptelefon. Med kamskjell menes måten den åpnes og lukkes på... Har på følels at Werable er på nivå med trådstarter... Nei, jeg sa ikke at noen var dumme (men gjett hva jeg tenkte ) Lenke til kommentar
Werable Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har på følels at Werable er på nivå med trådstarter... Nei, jeg sa ikke at noen var dumme (men gjett hva jeg tenkte ) Jeg bare elsker gode argumenter og nyttige bidrag til diskusjoner! "Ironi" er en fin rød bi... l Lenke til kommentar
Railec Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, kan jo hende fordi jeg husker det kom ut en liten kamskjell telefon som var ment for jenter. Jeg er jente, men folk sier jeg ser ut som en gutt og kamskjell telefon har jeg. Hva tror dere folk tenker om meg... uff! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Min første mobil var en såkalt klapptelefon: Syns ikke den ser direkte feminin ut. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ingenting er feminint med et potensielt mordvåpen Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg så en dude med sånn nokia "lebestift" tlf engang... haha... jeg spurte hvilken farge skal du ha på leppene nå? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg