Cultofluna Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hadde håpt jeg kunne få noen tilbakemeldinger fra forumbrukerne om hva dere syns om Stoner-Metal bandet El Caco.. Jeg personlig syns det er noe av det beste innen stoner som er laget på lenge. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Synes El Caco er enda et av disse nye (?) listerock-bandene som spiller bare for pengenes skyld. Min side av saken. Unnskyld meg men nå må jeg slå paraplyen for kritiserings-skuren. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Synes El Caco er enda et av disse nye (?) listerock-bandene som spiller bare for pengenes skyld. Min side av saken. Unnskyld meg men nå må jeg slå paraplyen for kritiserings-skuren. Altså.. såklart.. alle får ha sin mening.. men! El Caco er langt ifra ett av listepop/rock bandene.. El Caco er en del av en ikke så altfor stor krets som spiller Stoner Metal. Om det ligger på noe hitliste vet jeg ingenting om, fordi jeg ikke følger med på listene i det hele tatt. Skal love deg at du har tatt feil, er bare å sjekke de ut å du vil nok fort forandre mening (håper jeg) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Dessverre tittet jeg innom Vg-lista her om dagen (lenge siden), ja El Caco lå på lista. Problemet mitt er at jeg har avskyr alle som har lugget\ligger på Vg-lista, (untatt KoRn) vanligvis er det bare fabrikk-musikk og den sangen jeg hørte av dem var heller ikke så bra, men det virket som alle andre likte den. Det er noe som igjen viser at dette ikke er den musikken jeg liker fordi de fleste i klassen min synes jeg er ut fordi jeg hører på annen musikk en dem... But what the hell... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Dessverre tittet jeg innom Vg-lista her om dagen (lenge siden), ja El Caco lå på lista. Problemet mitt er at jeg har avskyr alle som har lugget\ligger på Vg-lista, (untatt KoRn) vanligvis er det bare fabrikk-musikk og den sangen jeg hørte av dem var heller ikke så bra, men det virket som alle andre likte den. Det er noe som igjen viser at dette ikke er den musikken jeg liker fordi de fleste i klassen min synes jeg er ut fordi jeg hører på annen musikk en dem... But what the hell... Så El Caco blir automatisk dårligere hvis det er mange som hører på de? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Dessverre tittet jeg innom Vg-lista her om dagen (lenge siden), ja El Caco lå på lista. Problemet mitt er at jeg har avskyr alle som har lugget\ligger på Vg-lista LOL Edit: jeg mobbet deg litt på IRC, men så er jeg for trøtt til å mobbe på nytt så jeg paster: [00:28:12] [LarsP]: Larzemannen -> jeg digger Manowar og Iron Maiden [00:28:14] [LarsP]: da-daaaa [00:28:28] [LarsP]: for de to har ikke ligget på VG-lista topp40? Endret 21. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Synes de er dritkule jeg.. Leaving er kul. KoRn er bajs.. Fordi mange liker dem! :o Endret 21. juli 2005 av Blax Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Så El Caco blir automatisk dårligere hvis det er mange som hører på de? Ok. Vi sier det slik: En sang kommer på Vg-lista. Jeg hører sangen, og alle syns den er bra. Jeg har annerledes musikksmak en de fleste, ergo: Jeg synes ikke at sangen er bra. @LarsP: Selv om Manowar og Iron Maiden har lugget på lista, så kjenner jeg fortsatt veldig få som liker dem, igjen fordi jeg har annerledes musikksmak en de fleste. @KoRn: Jeg sa at KoRn er de eneste som har ligget topp20 som jeg fortsatt digger, ikke at jeg synes de suger fordi, og nesten ingen jeg kjenner syntes at Word Up var bra. Men det gjorde jeg. ARG! Må vel skifte ut paraplyen snart. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 GUd, skjerp dere. Så dere mener at hvis det er mange som liker bandet så er det dårlig? Jeg vil heller si at som regel er tvert i mot? Hvis et band ligger på VG-lista så "Oi, de hater jeg".. Hvis ditt favorittband kommer inn på vglista? Må dere avslutte ett 10 år langt forhold til et band? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 De fleste bandene jeg digger har vært på f.eks VG-lista. Dette gjelder blant annet Dimmu Borgir, Meshuggah og Enslaved. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 El Caco er jo ålreit de, men jeg synes de første utgivelsene deres er litt vel monotone i lengden, men det er jo godt mulig at det nye albumet er mer variert. Videoen til substitute er ihvertfall morsom og litt annerledes for sjangeren, slett ikke verst låt heller Selv mener jeg Thulsa Doom er de beste innenfor denne retningen i Norge selv om deres 3. album er roet betydelig ned - sjekk ut Got to have mine eller Sins of the next man på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvis ditt favorittband kommer inn på vglista? Må dere avslutte ett 10 år langt forhold til et band? Mange kred-nisser gjør nok dessverre det. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) @KoRn: Jeg sa at KoRn er de eneste som har ligget topp20 som jeg fortsatt digger, ikke at jeg synes de suger fordi, og nesten ingen jeg kjenner syntes at Word Up var bra. Men det gjorde jeg. Kanskje fordi det er den 4. coverversjonen av den låta som slippes i løpet av få år... (Originalen er med Cameo, Gun har en cover og det har jammen Scary Spice også...) Korn har jo langt bedre låter enn den, utrolig kommerst (som du jo hater - eller...?) å slippe en coverlåt for å sikre seg en hit i forbindelse med samlealbumet sitt. Hvis ikke det er sell-out så vet ikke jeg... Endret 22. juli 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ok. Vi sier det slik: En sang kommer på Vg-lista. Jeg hører sangen, og alle syns den er bra. Jeg har annerledes musikksmak en de fleste, ergo: Jeg synes ikke at sangen er bra. @LarsP: Selv om Manowar og Iron Maiden har lugget på lista, så kjenner jeg fortsatt veldig få som liker dem, igjen fordi jeg har annerledes musikksmak en de fleste. De fleste har forskjellig musikksmak enn de fleste. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Så dem live for et par år siden, det var ganske så bra. Kjøpte en plate av dem også, "Solid Rest", den er ålreit, men "Viva" er vel et par hakk bedre. Er ikke overbegeistra over den nye, selv om jeg egentlig har hørt alt for lite på den til å bedømme den. Endret 22. juli 2005 av Endre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 El Caco er bra! *glede seg til Storåsfestivalen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Dessverre tittet jeg innom Vg-lista her om dagen (lenge siden), ja El Caco lå på lista. Problemet mitt er at jeg har avskyr alle som har lugget\ligger på Vg-lista LOL Edit: jeg mobbet deg litt på IRC, men så er jeg for trøtt til å mobbe på nytt så jeg paster: [00:28:12] [LarsP]: Larzemannen -> jeg digger Manowar og Iron Maiden [00:28:14] [LarsP]: da-daaaa [00:28:28] [LarsP]: for de to har ikke ligget på VG-lista topp40? Det at Maiden ikke har vært på lista, stemmer ikke helt Sjekk her. Edit: Manowar også Endret 24. juli 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 El Caco er rått synes jeg.. A nice day, someone new og substitute er bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er det mulig??? Noen ganger så begynner jeg virkelig å lure... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå