Dux ducis Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg skulle egentlig ha en Swiftech MCX462-V sammen med min Zalaman 92x92 vifte. Problemet var at når kjøleribben kom fra komplett.no så manglet det fester til 92x92, det var bare med til 80x80. (Komplett har forøvrig sagt at jeg bare må sende den inn, men de har desverre ikke flere vifter igjen) Noen som vet om en kjøleribbe som takler disse tingene: - Må støtte 92x92 vifte - Må kjøle AMD XP3200 - Kan ikke være for høy, ikke mer enn 4-5 CM (Jeg har lian li pc50 med liggende PSU på siden, rett over CPU) ? Endret 20. juli 2005 av Zythius Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 *bump* Trenger hjelp, sitter med en Thermaltake volcano 11+ nå - med defekt hastighetskontroll (dvs, full spiker hele tiden ) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 .. Vær så snill. (Dette er siste bump, skal la det være om jeg ikke får svar nå) Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 kan jo kjøpe denne også bare skifte ut viften! har denne selv, er veldig fornøyd jeg. ps. jeg har en xp 2500 klokket til 2350mhz ( over xp3200 ) har temp på 47 grader ved full load, da har jeg speed limiter på viften så den kan knapt høres! veldig bra. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Ser bra ut den der! Og hvis jeg leser rett så er den ikke høyere enn 5,6 cm, noe som er godt innenfor sikkerhetsmarginene til Lian li pc50. (Har PSU liggende i dette kabinetter og høyden på CPU-kjøler kan ikek gå over 7 cm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå