Gå til innhold

Bør jeg slå til? Billig webhotell på QXL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis de holder det de lover er det et meget godt tilbud, men jeg tviler sterkt på at du får ubegrenset med lagringskapasitet og 99.9% oppetid.

Ok, takk for svar. Tror jeg bestiller dette webhotellet da jeg heller egentlig ikke trenger ubegrenset med lagringskapasitet og 99.9% oppetid. :)

Hvis ingen har noen andre anbefalinger da ;)

Endret av yrjan
  • 2 uker senere...
Kan det være dette bak:

http://www.hostean.no/

Så har de rimeligere løsninger og.

Jeg handler av prinsipp ikke hos folk som skjuler identiteten sin :w00t: prøv hostean direkte i stedet da vel.

Skal se litt på Hostean, ser veldig bra ut ved første øyekast.

Takk for tipset zjulik :)

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19251162

De holder hva de lover :)

Jeg har den på mine to sider, hvorav grazz.org er en av dem. Rask og stabil til 150kr året :D

Det er ikke det samme selskapet.

Bestilte nylig samme som trådstarter nevnte på QXL til kr 29. Men nå skal han ha meg til å betale 12 måneders forskudd på kr 348.

Jeg kunne ikke se at forskudd ingikk i auksjonen, men mulig jeg tar feil. Leste ikke igjennom hele. :p

• 2 uker senere...

Fungerer sikkert greit, men er jo passelig useriøst å skrive "Norges beste webhotell", når de kjører tilsvarende løsning som 9/10 webhoster.

Jeg er temmelig sikker på at folkene bak det der ikke har spesielt mye peiling på hva de driver, med. De har kjøpt en server, installert Plesk (eller noe slikt), og satser på at resten går av seg selv (noe det sikkert gjør).

Endret av Lurifaksen
  • 3 uker senere...

Jeg har hostean og de har dårlig responstid.

Eks om du skal lage en side i php og legger den på serveren, under testing har du ofte bruk for "refresh" funksjonen, dette går tregt. optil 10-15 sekunder av og til, noen ganger bare 2-3 sekunder....(mulig stor last på serveren deres)...

Har testet med flere ulike php filer (tomme, uten kode) og de med kode for oppkobling mot mysql database som de også tilbyr... går like tregt... (serverene deres står i USA)

forøvrig har de et forferdelig dårlig kontrollpanel, eks administrere ftp kontoer og mysql kontoer er det eneste stort herk...

... jeg hadde servetheworld tidligere og det var mye bedre.

men jeg klarer meg uten kontroll panelet, så det er ikke så stort problem for meg, verre med responstiden :(

men lurer på om noen her har b-one, og om de har lang responstid... vurdere å flytte....

(servetheworld var litt for dyre, men ellers ok, spes på kundeservice)

Endret av vidarv
  • 4 uker senere...

Jeg ville ikke kjøpt billige webhotell på qxl, har gjort det en gang og aldri mer

oppedtid skulle være 99,99% men var heller noe som ca. 60% dette var get-one.net.

Alle billige webhotell på qxl er folk som er reseller fra amerikansk firma, så skal du ha websider for norsk trafikk kan den bli treg.

Du kan selv kjøpe reseller konto på ebay til $29 i måneden og kan da starte hosting firma med dårlig kvalitet som de gjør på qxl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...