pian Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Fikk i dag en litt kjip start på dagen med en melding fra en ny bruker på min side, som anklager meg for å ha rippet rubbel og bit fra noen andre. Kan noen vennligst besøke siden min og fortelle meg HVILKEN side jeg kan ha rippet fra, og evt hvorfor i grønneste granskauen denne nissepappen tror jeg har gjort det?!? Bare så det er sagt, hele siden er laget i notepad, win95 versjonen, og jeg har ikke rippa noe som helst. http://www.nettnett.net/ _________________ Stikk innom sida mi. Værsåsnill! Tusentakk! [ Denne Melding var redigert av: pian på 2002-07-31 09:58 ] Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Logoen på splash siden så jo utrolig mye ut som Nine Inch Nails logoen da...Med vilje? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Kan ikke si jeg har sett noe lignende noe sted - men jeg er heller ikke noen supersurfer da. :smile: Lenke til kommentar
pian Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 anarchima: nops, men jeg er klar over likheten. d gikk opp for meg etter alt for mange timers hjerneknusing for å komme opp med en brukbar logo. til slutt var jeg fornøyd og da får det være med nin... kan jo være med på å skape litt snik-reklame?? Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jada, tenkte meg nok at det ikke var noe muffins der nei...Bare en eller annen dust som ikke har peiling :smile: Bry deg ikke no mer om det, bare en dust sikkert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hehe pass deg bare så du ikke får Trent Reznor (NIN)selv på nakken. For han er en SINT mann! Plagiering av registrerte varemerker (logoer) er ikke lov det heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 hm. det var jo ikke så voldsomt mye å rippe der, da.. tre frames med hvit bakgrunn og svart skrift? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Nei.. Kan ikke huske og sette noe lignende nei... sikkert bare en tosk som er sjalu :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Desverre så har du ikke rippet siden fra noen...det er slik alle kan lage på 5 min, bare skriv til personen som anklager deg om bevis, som for eks kildekode osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå