Ueland Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Et vanlig tog er et beist i forhold til hva sporveien driver med, de har jo til og med en egen skole for å lære opp folk der, så spørs om du vil drive med utdanning der i måneder før du blir lokfører f.eks.. Edit: Lokførerutdannelsen er på 1 år. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Trikk/tbane krever bilsertifikat for grunnleggene forståelse, men siden alt for det meste styres av en "joystick" eller 2, så går det ganske greit å sette seg inn i det. Hvertfall noe jeg hadde søkt på, men så har jeg jo togdilla og da.. tog er tøft , skulle set meg for 5 år siden når jeg tok tog for første gang EDIT: btw hvor kan jeg finne info om Lokførerutdannelsen , ble intresert , er jo arbeidsledig og greier Endret 22. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 http://www.jernbaneverket.no/jobb/Norsk_je...orfor_lokforer/ Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hørte Oslo Sporveier trenger T-baneførere både på hel- og deltid på radioen idag. Det er faktisk en ting jeg helt seriøst har vurdert å se på. Men det må være noe av det mest kjedelige en kan tenke seg... Ikke i London. Resepsjonist eller nattevakt på hotell, Bomringbetjening (hvis de har det i Oslo), Portier på sykehus, kjøre aviser?, eller som jeg ville ha gjort; gi f. og nyt den fritiden du har. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (...)tog er tøft , skulle set meg for 5 år siden når jeg tok tog for første gang (...) Kjørte du tog for første gang, i en alder av 17 år? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (...)tog er tøft , skulle set meg for 5 år siden når jeg tok tog for første gang (...) Kjørte du tog for første gang, i en alder av 17 år? ømm 6 år sidne , finnes ikke tog i nordnorge eg var 16 første gang eg tok tog ja Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hva med å begynne med webdesign? Veldig fleksibel arbeidstid og det betaler ikke så verst heller.. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 4. november 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (...)tog er tøft , skulle set meg for 5 år siden når jeg tok tog for første gang (...) Kjørte du tog for første gang, i en alder av 17 år? ømm 6 år sidne , finnes ikke tog i nordnorge eg var 16 første gang eg tok tog ja Vel, går nå til bodø. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (...)tog er tøft , skulle set meg for 5 år siden når jeg tok tog for første gang (...) Kjørte du tog for første gang, i en alder av 17 år? ømm 6 år sidne , finnes ikke tog i nordnorge eg var 16 første gang eg tok tog ja Vel, går nå til bodø. ja , og eg kommer fra midt troms , nermeste var narvik og der gikk di no bare til sverige , så eg to aldrig tog før eg var 16 ( kan jo være eg har tatt det når eg var sikklig liten , men isåtilfelle husker eg det ikke) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Import, skaff deg en sånn importkatalog og begynn på qxl.no Edit: det holder med 1 time om dagen, svare på epost etc. Hvordan fungerer dette? Hørtes interressant ut.. til alle som vil begynne meg import, her finner dere det dere leter etter Vurderer det faktisk litt selv, men må vel ha en liten startkapital...? Lenke til kommentar
clario Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 En person på Qxl som seller det 2 beste importhjemmesidene for 25 kr stk....blodpris sier nå jeg... Googlet litt å fann den ene Google *smask* Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 En person på Qxl som seller det 2 beste importhjemmesidene for 25 kr stk....blodpris sier nå jeg... Googlet litt å fann den ene Google *smask* Du kan vel ikke google litt mer? Dumt jeg ikke vet hvordan jeg bestiller... Lenke til kommentar
clario Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En person på Qxl som seller det 2 beste importhjemmesidene for 25 kr stk....blodpris sier nå jeg... Googlet litt å fann den ene Google *smask* Du kan vel ikke google litt mer? Dumt jeg ikke vet hvordan jeg bestiller... Du må legge inn en forespørsel på produktet som "levrandøren" seller, "leverandøren" sender deg så en e-mail der du får informasjon om alt av informasjon du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå