Gå til innhold

Hvordan tjene ekstra penger?

Anbefalte innlegg

Et vanlig tog er et beist i forhold til hva sporveien driver med, de har jo til og med en egen skole for å lære opp folk der, så spørs om du vil drive med utdanning der i måneder før du blir lokfører f.eks.. ;)

Edit:

Lokførerutdannelsen er på 1 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trikk/tbane krever bilsertifikat for grunnleggene forståelse, men siden alt for det meste styres av en "joystick" eller 2, så går det ganske greit å sette seg inn i det.

Hvertfall noe jeg hadde søkt på, men så har jeg jo togdilla og da.. :)

tog er tøft , skulle set meg for 5 år siden når jeg tok tog for første gang :D

EDIT: btw hvor kan jeg finne info om Lokførerutdannelsen , ble intresert :D , er jo arbeidsledig og greier

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Hørte Oslo Sporveier trenger T-baneførere både på hel- og deltid på radioen idag.

Det er faktisk en ting jeg helt seriøst har vurdert å se på. Men det må være noe av det mest kjedelige en kan tenke seg...

Ikke i London.

Resepsjonist eller nattevakt på hotell, Bomringbetjening (hvis de har det i Oslo), Portier på sykehus, kjøre aviser?, eller som jeg ville ha gjort; gi f. og nyt den fritiden du har.

Lenke til kommentar
(...)

(...)

Kjørte du tog for første gang, i en alder av 17 år? :dontgetit:

ømm 6 år sidne , finnes ikke tog i nordnorge ;) eg var 16 første gang eg tok tog ja :D

Lenke til kommentar
(...)

(...)

ømm 6 år sidne , finnes ikke tog i nordnorge ;) eg var 16 første gang eg tok tog ja :D

Vel, går nå til bodø.

Lenke til kommentar
(...)

(...)

Vel, går nå til bodø.

ja , og eg kommer fra midt troms , nermeste var narvik og der gikk di no bare til sverige , så eg to aldrig tog før eg var 16 ( kan jo være eg har tatt det når eg var sikklig liten , men isåtilfelle husker eg det ikke)

Lenke til kommentar
En person på Qxl som seller det 2 beste importhjemmesidene for 25 kr stk....blodpris sier nå jeg...

Googlet litt å fann den ene  :D

Google *smask*  :love:

Du kan vel ikke google litt mer? :D

Dumt jeg ikke vet hvordan jeg bestiller...

Du må legge inn en forespørsel på produktet som "levrandøren" seller, "leverandøren" sender deg så en e-mail der du får informasjon om alt av informasjon du trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...