DesertGlow Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har fått meg ny fulltidsjobb, men det ser ut til at jeg får en del fritid. Er klar for å tjene litt ekstra med penger (type 100.000 i året), og regner med at den nye jobben ikke er villig til å tillate så mye overtid. Bør være en jobb som tilbyr en del fleksibilitet, kan gjøres på ettermiddag/kveld/helg, og skal ikke være type MLM eller telefonsalg. Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan satse på? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Import, skaff deg en sånn importkatalog og begynn på qxl.no Edit: det holder med 1 time om dagen, svare på epost etc. Endret 20. juli 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Nattevakt, bensinstasjon, butikk, kundeservice via telefon, budbil, sykepleier, osv. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du er jo svært flink til å skrive Magnus, så du kan vel skrive litt artikler for diverse sider? Med mindre det blir litt galt nå som du har fulltidsjobb... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Du er jo svært flink til å skrive Magnus, så du kan vel skrive litt artikler for diverse sider? Med mindre det blir litt galt nå som du har fulltidsjobb... Skulle gjerne brukt mye tid på å skrive, men arbeid for andre medie-selskaper er ikke så veldig populært. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vet ikke helt hvordan det er, men hva med å ta vekterkurs for å så kunne jobbe jobbe deltid som det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det var det jeg tenkte meg. Du tjener svært godt på å være dotømmer eller søppelbilkjører, men jeg regner med at det ikke er drømmen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hører rykter om at sektretærene til pappan til Joachim tjener greit.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Byggmakker er ganske godt betalt. Med min lønn(84,50. Jeg er 16år) og fulltidsjobbing kunne jeg tjent ca 150.000 på et år, kanskje mer. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vet ikke helt hvordan det er, men hva med å ta vekterkurs for å så kunne jobbe jobbe deltid som det? Må ha gjennomgått førstegangstjeneste og ha ett plettfritt rulleblad for å bli vekter.. Bare til opplysning liksom.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Butikk ville vel passet ypperlig. Da kan man jo bare jobbe en tre-fire kvelder i uka eller på lørdagene. Man blir ikke så sliten av den jobben heller.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Har fått meg ny fulltidsjobb, men det ser ut til at jeg får en del fritid. Er klar for å tjene litt ekstra med penger (type 100.000 i året), og regner med at den nye jobben ikke er villig til å tillate så mye overtid. Bør være en jobb som tilbyr en del fleksibilitet, kan gjøres på ettermiddag/kveld/helg, og skal ikke være type MLM eller telefonsalg. Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan satse på? Hmm, hva med å skrive høyst interessante artikkelserier for nettaviser i disse agurktider? *fnise og rope på Jørgen* No offense, really! Endret 20. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hjemmehjelp med datamaskiner og nettverk. Lenke til kommentar
clario Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Import, skaff deg en sånn importkatalog og begynn på qxl.no Importkatalog ? Hvor skaffer man det ? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Butikk ville vel passet ypperlig. Da kan man jo bare jobbe en tre-fire kvelder i uka eller på lørdagene. Man blir ikke så sliten av den jobben heller.. Tenkte paa det samme. Lenke til kommentar
treant Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 åssen tjene mere penger? lett....spør etter 500 kroner av mordi..spør helt til a begynner skrike i hytt og pine,og så gir a deg 200...funker alltid hos meg.... Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Import, skaff deg en sånn importkatalog og begynn på qxl.no Importkatalog ? Hvor skaffer man det ? Kjøpes på QXL...? OT: Spørs når på døgnet du kan jobbe, og hva slags jobb du har lyst til å gjøre. Hvis du har lyst på raske penger kan du jo kjøre taxi.. koster ikke så mye å ta en legesjekk, og så trenger du kjøreseddel (som fåes hos politiet). Bor du i en stor by trengs vel også kjentmannsprøve. Jo mer du jobber jo bedre tjener du. Kan være en drittjobb, men lønna døyver det verste Øltapper på utested er jo en grei jobb hvis man ønsker å jobbe sent. Lønna kjenner jeg ikke, men regner med at den ikke er det helt store. Ellers fins jo en drøss av strøjobber, men alt kommer jo ann på hva du ønsker. Endret 20. juli 2005 av Polarbastard Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) åssen tjene mere penger? lett....spør etter 500 kroner av mordi..spør helt til a begynner skrike i hytt og pine,og så gir a deg 200...funker alltid hos meg.... tror det er snakk om mer penger enn 200 eller 500 kr, det er kun småtterier, men ikke for en liten unge som deg Endret 20. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hvordan tjene mere penger? lett....spør etter 500 kroner av mordi..spør helt til a begynner skrike i hytt og pine,og så gir a deg 200...funker alltid hos meg.... Nå er det ikke alle som er 14 år heller, da. OnTopic: Synes da vekter var et godt forslag? Sålenge du har gått gjennom førstegangstjeneste. Nattevakt på et hotell o.l. er vel heller ikke å forakte? Regner med du har laptop, og den får du sikkert brukt der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 En jobb på din lokale bensinstasjon eller i en butikk kunne jo vært fint. Du som kan en del om sånne tekniske ting kunne kanskje stikki innom nærmeste elektriske butikk og spurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå