Gå til innhold

Hvordan tjene ekstra penger?

Anbefalte innlegg

Har fått meg ny fulltidsjobb, men det ser ut til at jeg får en del fritid. Er klar for å tjene litt ekstra med penger (type 100.000 i året), og regner med at den nye jobben ikke er villig til å tillate så mye overtid.

Bør være en jobb som tilbyr en del fleksibilitet, kan gjøres på ettermiddag/kveld/helg, og skal ikke være type MLM eller telefonsalg. Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er jo svært flink til å skrive Magnus, så du kan vel skrive litt artikler for diverse sider? Med mindre det blir litt galt nå som du har fulltidsjobb...

Skulle gjerne brukt mye tid på å skrive, men arbeid for andre medie-selskaper er ikke så veldig populært.

Lenke til kommentar
Har fått meg ny fulltidsjobb, men det ser ut til at jeg får en del fritid. Er klar for å tjene litt ekstra med penger (type 100.000 i året), og regner med at den nye jobben ikke er villig til å tillate så mye overtid.

Bør være en jobb som tilbyr en del fleksibilitet, kan gjøres på ettermiddag/kveld/helg, og skal ikke være type MLM eller telefonsalg. Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan satse på?

Hmm, hva med å skrive høyst interessante artikkelserier for nettaviser i disse agurktider? *fnise og rope på Jørgen*

No offense, really!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Import, skaff deg en sånn importkatalog og begynn på qxl.no

Importkatalog ? Hvor skaffer man det ?

Kjøpes på QXL...? :whistle:

OT: Spørs når på døgnet du kan jobbe, og hva slags jobb du har lyst til å gjøre. Hvis du har lyst på raske penger kan du jo kjøre taxi.. koster ikke så mye å ta en legesjekk, og så trenger du kjøreseddel (som fåes hos politiet). Bor du i en stor by trengs vel også kjentmannsprøve. Jo mer du jobber jo bedre tjener du. Kan være en drittjobb, men lønna døyver det verste :p

Øltapper på utested er jo en grei jobb hvis man ønsker å jobbe sent. Lønna kjenner jeg ikke, men regner med at den ikke er det helt store.

Ellers fins jo en drøss av strøjobber, men alt kommer jo ann på hva du ønsker.

Endret av Polarbastard
Lenke til kommentar
åssen tjene mere penger? lett....spør etter 500 kroner av mordi..spør helt til a begynner skrike i hytt og pine,og så gir a deg 200...funker alltid hos meg.... :thumbup:

tror det er snakk om mer penger enn 200 eller 500 kr, det er kun småtterier, men ikke for en liten unge som deg :p

Endret av vegis
Lenke til kommentar
hvordan tjene mere penger? lett....spør etter 500 kroner av mordi..spør helt til a begynner skrike i hytt og pine,og så gir a deg 200...funker alltid hos meg.... :thumbup:

Nå er det ikke alle som er 14 år heller, da.

OnTopic:

Synes da vekter var et godt forslag? Sålenge du har gått gjennom førstegangstjeneste. Nattevakt på et hotell o.l. er vel heller ikke å forakte? Regner med du har laptop, og den får du sikkert brukt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...