Gå til innhold

kjøpe mp3 spiller med stor harddisk.

Anbefalte innlegg

Hei !

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en mp3 spiller med stor harddisk som emnet sier.

Så at Creativ Zen Touch hadde disse :

20 GB

40 GB

Dette er altsp MYE billigere enn ipod, så vis ingen overtaler meg til at ipod er mye bedre er ipod ut av tankene.

Det jeg da ikke liker med disse er at man må istalere programvare for å legge inn filer

fra data.

Noen som vet noe bedre ? Noen løsning å få inn filene UTEN å må istalere programvare ? Går ikke over pris til 2500-3000

Det synes jeg er nokk :thumbup:

Samtidig må jeg jo kjøpe med headsett/ørepropper.

Noen gode forslag ? Må ha bra lyd, men vil helst ikke betale over 500 for dette.

Håper på at noen har noen gode forslag/tips !

MVH Fireman222

Endret av Fireman222
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående hodetelefoner, så kan du jo vurdere Sennheisers PX100 eller PX200, eller KOSS' PortaPro. Selv har jeg PortaPro og er godt fornøyd, og foretrekker det over PX100.

Spilleren du vurderer er i mine øyne et veldig godt kjøp, med god batteritid og harddiskkapasitet, og relativt lav pris. Sannsynligvis den spilleren du får mest igjen for i forhold til prisen, hvis du klarer deg uten mer avanserte funksjoner.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha så stor spiller, så tror jeg ikke du kommer utenom ekstra programvare. Muligens Archos eller iRiver har noen du ikke trenger software til, men hovedgrunnen til å ha ekstra programvare er å få filene katalogisert i database. gjør som oftest browsing i filene på spilleren raskere, mindre batterikrevende og enklere...(som oftest)

Zen touch er grei spiller det (så vidt jeg vet. kjøpe 40GB ipod selv da...)

Lenke til kommentar
Samtidig må jeg jo kjøpe med headsett/ørepropper.

Noen gode forslag ? Må ha bra lyd, men vil helst ikke betale over 500 for dette.

Jeg tror konsensus blant de som har hørt også hodetelefoner i klassen over tusenlappen, at i kategorien rundt 500-lappen er ingen over, ingen ved siden av Beyerdynamic DT 231. Nettbutikkene Amentio (367,-) og hpx (499,-) byr dem ut til pansertilbudspriser om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...