Pysj Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Rens linsa Blir bildene du tar med mobiltelefonen din blir uklare på grunn av smuss og støv på linsa? Dette produktet er for å gjøre det lettere å ta fine mobilbilder. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kjekt. Men det med smuss på linsa må jeg innrømme jeg _aldri_ har opplevd... Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Skjønner ikke vitsen med en sånn greie.. er bare å bruke en liten fuktig q-tips.. til og vaske av.. så tar man den andre enden til og tørke vekk det fuktige som måtte bli igjen.. Istedet for å bruke masse penger på en sånn dings.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jepp, dette virket bare som en dyr og avansert form for q-tips. T-skjorta holder egentlig i lange baner for meg (T610), men på mobilkameraer med over en megapixel ville jeg nok brukt q-tips. På digitalkameraet mitt bruker jeg skikkelig linseklut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg