Conan_Warrior Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Heisann! Jeg holder på å tegne kabbinett i Sketchup som jeg snart skal lage. Men så har jeg et problem. Jeg har laget en bue på kabinettet som ikke vil "tette" seg. Trenger virkelig hjelp mvh Stian Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Får du ikke svar kan du prøve her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=396257 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Slik! Tegn streker ca. slik jeg viser.. Det er hakk i buen på siden som du brukes å dra streken fra.. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Det jeg som regel gjør er og bruke push/pull funksjonen. (2min bilder kommer) Edit Endret 20. juli 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 tusen hjertelig takk for svarene.. skal prøve asap! Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 det funket også...! Skal tegne litt videre så kan jeg jo rope om det er noen andre problemer jeg støter på. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vis du ser gjenom Video Tutorials så trenger du kansjke ikke mer hjelp. lærer mye der som får teiningen til og bli raskere og artigere Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Ja se det. Tror jeg skal se gjennom et par slike guider og lære noe.. takker for svarene deres Kabinettet kommer kanskje i en worklog når jeg har skaffet materiale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå