Gå til innhold

Trenger en kjøler til mitt nye skjermkort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kjøpte denne!

kjøler utrolig bra og er helt stille. jeg hørte den ikke før øra mi var inni vifta.

den negative er at den tar stor plass...

Virkelig?

Jeg har NV1 og ATI1 på mine GF4 og R98P hvor begge kjører på 1500 RPM med 0.3 og 0.5 sone lydstøy mot din 2000 RPM og 0.5 sone og mine bråker så mye at jeg har angret på kjøpet siden det minuttet jeg startet maskinen for første gang. De overdøver alt jeg har av hardware og klarer akkurat å sove med maskinene på etter byttet. Jeg byttet fra den orginale VGAsilencer og den er imo mye bedre og MYE stillere enn de nyere kjølerene. Jeg hadde satset på Zalman sin om jeg var deg for AC sine er ikke hva jeg vil kalle stille.

Lenke til kommentar
jeg kjøpte denne!

kjøler utrolig bra og er helt stille. jeg hørte den ikke før øra mi var inni vifta.

den negative er at den tar stor plass...

Virkelig?

Jeg har NV1 og ATI1 på mine GF4 og R98P hvor begge kjører på 1500 RPM med 0.3 og 0.5 sone lydstøy mot din 2000 RPM og 0.5 sone og mine bråker så mye at jeg har angret på kjøpet siden det minuttet jeg startet maskinen for første gang. De overdøver alt jeg har av hardware og klarer akkurat å sove med maskinene på etter byttet. Jeg byttet fra den orginale VGAsilencer og den er imo mye bedre og MYE stillere enn de nyere kjølerene. Jeg hadde satset på Zalman sin om jeg var deg for AC sine er ikke hva jeg vil kalle stille.

åå?? muligens jeg er litt dauhørt? :whistle: den bråker ivertfall mye mindre en stock kjøling. tror du blir fornøgd uansett hvilken du kjøper. har desverre ikke prøvt Zalman enda men kan anbefale AC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...