MKej Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hei Jeg har noe feil med installerings programmer i windows xp pro, på de fleste installasjons filene får jeg en feilmelding(se bilde). først lasta installasjonen seg inn og så får jeg en feilmelding. på noe andre filer så får jeg denne meldingen: 1607:kan ikke installere skriptkjøretid for installshield. Ps:jeg kjører ikke i sikkeretsmodus,slik det står i feilmeldingen Kan noe hjelpe meg Endret 20. juli 2005 av MKej Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kanskje er denne til hjelp InstallShield Lenke til kommentar
roac Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) HeiJeg har noe feil med installerings programmer i windows xp pro, på de fleste installasjons filene får jeg en feilmelding(se bilde). For meg ser dette ut som to forskjellige problemer (Install Shield og Windows Installer) For sannsynligvis å fikse sistnevnte: Start | Run | sevices.msc Sjekk at tjenesten "Windows Installer" kjører, eller i det minste ikke er disabled Jeg tror installasjonsprogrammet starter opp tjenesten selv, men det kan det ikke kjøre dersom den står til disabled. Endret 20. juli 2005 av roac Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 HeiJeg har noe feil med installerings programmer i windows xp pro, på de fleste installasjons filene får jeg en feilmelding(se bilde). For meg ser dette ut som to forskjellige problemer (Install Shield og Windows Installer) For sannsynligvis å fikse sistnevnte: Start | Run | sevices.msc Sjekk at tjenesten "Windows Installer" kjører, eller i det minste ikke er disabled Jeg tror installasjonsprogrammet starter opp tjenesten selv, men det kan det ikke kjøre dersom den står til disabled. Nå har jeg starten tjenesten, den sto på disabled. men samme feil kommer opp. går de ikke ann og installere "Windows Installer" på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå