sten-_- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg vil ha en gamer skjerm. har fønnet 2 brae skjermer, NEC 19" LCD, Multisync LCD1970GX - Gamer og Xerox 19" LCD XA7-192I sort med sølv fot men vet ikke hvilken av dem jeg skal kjøpe. råd ? Endret 20. juli 2005 av sten-_- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 å si ifra hvilke to modeller som er aktuelle ville ha hjulpet UTROLIG mye... Lenke til kommentar
mamort Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har akkurat samme dilemmaet, men tror vel egentlig du blir fornøyd uansett hvilken av dem du velger. Siden jeg ikke har det travelt så skal jeg vente til noen som har peiling tester xerox skjermen. Lenke til kommentar
sten-_- Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 tror jeg velger xerox... følger med dvi kabel farn min har nec skjermen.. funker bra uansett om det kommer sol lys på skjermen ser man like bra.. hvis det ikke er helt mørkt bra til cs og Lenke til kommentar
nils-anders Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Utrolig bra at du startet denne tråden, for jeg vurderer de to (Nec MultiSync LCD1970GX og Xerox XA7-192I) skjermene selv. Nec skjermen er testet av hw.no, mens kun en 17 tommers lillebror (hmm, her kan man spore av og lese eventyr om tommeliten ) av xerox'en er testet. Jeg ser ingen enorme forskjeller som avgjør kjøpet mitt. Xerox har penere design, kommer med DVI-kabel (dessverre fast-montert), glassflate som gir fine farger og gjør den lett å vaske, og det er omtrent det. Nec sin glansede overflate gir også fine farger, men jeg vet ikke om den er like enkel å rengjøre. Nec har også usb-hub i foten, og følger ISO 13406-2 og TCO 03, hvaenn disse standardene betyr for produktet... Prisen er jo også tilnærmet lik. Kan noen hjelpe meg å avgjøre kjøpet mitt? For tiden heller jeg 55% mot Xerox. Lenke til kommentar
Rabbi Keane Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Xerox, kommer med DVI-kabel (dessverre fast-montert), Det følger med en DVI til VGA konverter. Lenke til kommentar
nils-anders Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Xerox kommer med DVI-kabel (dessverre fast-montert) Det følger med en DVI til VGA konverter. Det er jo fint og flott, men brudd på kabelen er jo kjipt da. Ikke det at jeg noensinne har ødelagt en signalkabel til monitor, men likevel. Dessuten kan det være jeg har lyst til å bruke en lengre eller kortere kabel enn den som henger fast. Detaljer? Ja helt klart. Men så er det jo bare detaljer som skiller de to skjermene. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har samme problemet. Skule gjerne ha sett en test på SAmsung 930BF også. Denne kanske er enda bedre? Håper att HW tester den snart Lenke til kommentar
Previous Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hei sto mellom en Xerox 19 LCD XA7-192I sort med sølv fot eller en NEC 19 LCD MultiSync 1970GX Gaming, tok nec veldig bra er veldig fornøyd med det valget.Spiller cs og call of duty sof2 ikke noe etterslep der nei,joda eg spæll selv om eg er 44år kommer aldri til å slutte med det.Er en gamer mann. Endret 27. juli 2005 av Previous Lenke til kommentar
mamort Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 sten-_- hvis du nå kjøper xerox'en og faren din har NEC'en, kan du da gjøre en sammenligning? Hadde vært kjempe interessant! Lenke til kommentar
sten-_- Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 skal gjøre det får den vel iløpet av neste uke Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har Xerox selv og ville utvilsomt valgt den igjen... har planer om å kjøpe èn til. Tror det er beste 19" LCD på markedet. Lenke til kommentar
nils-anders Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå har jeg bestilt Xerox, håper den kommer kjapt i posten. Lenke til kommentar
sten-_- Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 nec og xerox er ca like bra. xerox er mye deiligere Lenke til kommentar
skromt Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Du kjøpte 8ms varianten?`Hvordan er det med vinkelen på skjermen? kan man se fra alle kanter? eller er det en enmannskjerm slik som hardware.no mener 17" er. Endret 31. juli 2005 av skromt Lenke til kommentar
sten-_- Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 kan se fra alle kanter 8ms`en ja Lenke til kommentar
VbD Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg kan anbefale Xerox på det sterkeste. Utrolig pen og bra skjerm. Les denne tråden for mange brukererfaringer: Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Enig med dmeNt`, Xerox er den råeste skjermen etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå