Gå til innhold

Finnes det en overgangplugg til K750i?

Anbefalte innlegg

God dag!

Jeg har gått til anskaffelse av en k750i.

Synes det er en kjempetlf, men det er bare én ting som plager meg: Det medfølgende headsettet passer ikke så godt til meg.

Derfor lurte jeg på om det finnes en overgangsplugg til k750i slik at man kan bruke vanlige headset.

Det har sikkert vært tråder om dette tidligere, men jeg kunne ikke finne noen da jeg søkte etter de.

Håper dere kan hjelpe meg og takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tror jeg ikke går siden den er lagd med de kontaktene den har standard.

Måtte blitt en hjemmelagd løsning og klippe og skjøte på headsett du ville hatt men det ødelegger heller.

Dette er feil.

Omtrent samtidig med W800i kommer det en adapter fra SE som lar deg koble til egne 3,5 mm mini-jack headsett. Bare synd vi må vente så lenge.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å gjøre som arehei skriver å kjøpe den adapteren som kommer når W800i kommer i salg.

Men det er ingenting i veien med å gjøre som Chief_R-W skriver heller.. men du trenger ikke klippe i stykker kabelen som han skriver. Har lest om flere på nettet som har åpnet den klumpen på kabelen hvor mikrofon og den svar knappen sitter. Der kan du lodde av ledningen som går opp til hodetelefonene og lodde på en ny ledning hvor du så lodder på en mini-jack plugg i andre enden.

Lenke til kommentar

Ja siden W800 er en Walkman 800 i navnet så er det fint at de har lagt mye vekt på den til å bruke den som en god musikk avspiller og 3.5jack.

EDIT: Men blir den overganegen kompatibel med alle SE telefoner med MP3 avspiller som K700i også?

Endret av Chief_R-W
Lenke til kommentar
Omtrent samtidig med W800i kommer det en adapter fra SE som lar deg koble til egne 3,5 mm mini-jack headsett. Bare synd vi må vente så lenge.

Har ikke den kommet da?

EDIT: 8. august skal det adapteret komme.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takker for alle svar!

Har vært på ferie, og nettopp kommet hjem.

Kan ikke finne adapteret på SE's hjemmesider, er det sikkert at den har kommet ut? Er det noen som vet sånn ca pris på adapteret?

Angående modding/lodding, så er ikke det helt tingen for meg... Er ikke så fingernem når det gjelder sånne ting. Så jeg foretrekker en plugg og er villig til å betale litt for den også.

Lenke til kommentar
Kan ikke finne adapteret på SE's hjemmesider, er det sikkert at den har kommet ut? Er det noen som vet sånn ca pris på adapteret?

HPM-70

(Pris hos movida er 335,-)

Is it possible to use other headphones than those included in the kit?

Yes, it is. Just disconnect the headphones from the microphone unit, and connect any other compatible headphones.

Hvis du ikke gidder å vente kan du jo alltids kjøpe en splitter for så å kjøpe en (omvendt?) splitter med minijackplugg i seg.. Flere som har gjort det har jeg sett.

Endret av FikenPlante
Lenke til kommentar

Takker for alle svar. Blir til at jeg kjøper dette headsettet. Lodding er ikke noe for meg, og det virket litt slitsomt med de splittene. HPM-70 skal visst være et bra headset, ifølge amobil.no. Noen som kan kommentere dette? Synes ikke lyden i det opprinnelige headsettet til K750i var så verst heller. Men de passet ikke til ørene mine, falt ut hele tiden. Hvordan er lyden i HPM-70 i forhold til headsettet som følger med K750i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...