edge Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, jeg skal ha ny mus, og lurte på hvilken som er best. Jeg spiller for det meste WoW, CS og bruker i windows.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg liker begge, har razer selv, men når jeg er på internetcafe bruker jeg den andre Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hardwaremessig har de like specs. Det du bør velge utifra er dermed hvilket design/utseende du liker best. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Selv synes jeg Mx518 er bedre enn Razer Diamondback. *Mx518 har hardware-switch til sense, Razer DB har en driver-basert skifting av sense, bugged to infinity. *Mx518 har mye bedre byggekvalitet, min DB har misfarget gummi, og man ser klare tegn på slitasje. *Sideknappene på DB er ikke verdens beste. Osv. Fikk forresten Mx518 i dag Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Selv synes jeg Mx518 er bedre enn Razer Diamondback. *Mx518 har hardware-switch til sense, Razer DB har en driver-basert skifting av sense, bugged to infinity. *Mx518 har mye bedre byggekvalitet, min DB har misfarget gummi, og man ser klare tegn på slitasje. *Sideknappene på DB er ikke verdens beste. Osv. Fikk forresten Mx518 i dag Så sier du den er bedre første dag du fikk den? Erfaringene er best etter man har brukt den noen uker. Noen som har begge musene og har hatt de i noen måneder eller uker som kan fortelle sine erfaringer? Har tenkt og gå får MX518, fordi min mx510 er ødelagt. Men lurer også litt på om razer diamondback er bedre, fordi jeg føler ikke at mx510 passer hånden min helt. Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har begge musene selv, men jeg selger faktisk min Razer Diamondback (Plasma) fordi den var for liten for meg (ligger på bruktmarkedet her). Jeg var fra før av vant med MX510, så jeg har kjøpt meg en MX518. Det er opp til hver og en hvilken mus som er best. Ps; knappene på siden er faktisk litt merkelige.. Det er ikke så veldig lett å treffe (med mindre du har litt små hender). Så jeg synes MX518 er konge! Bruker Qpad Lowsense XXXL og kombinasjonen er helt utmerket! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har du større hender enn meget små. Styr unna Razer. Jeg har hatt Razer. Jeg forsøkte å få den til å "passe" for meg i over en måned. Da jeg fremdeles ikke likte den etter en måned, så ga jeg den bort. Kjøpte en MX510, kjøper meg nå MX518 fordi jeg skal ha 510'n på laptoppen. (dette også siden min bror kjøpte 518 og jeg syntes den var grei, koster like mye som 510'n det er nesten ikke forskjell på den og 510) Har desverre bare to positive ting si om razer'n. Den er liten, uhåndterlig, du får en helt fantastisk plastikk følelse. Den BRÅKER..! Har dårlig til ingen ergonometri. Så over til det positive, den er lett.. Den har ett fansy lys (som igjen gjør at den til tider bugger fordi den trekker for mye strøm av USB porten, spesielt ved oppstart. Er irriterende å måtte gå bak pc'n for å bytte port fordi Razer'n uheldigvis ikke ville slå seg på med den porten når jeg reboota) MX 510/518 : ligger godt i hånda, bråker ikke sånn som razern. Knappene er bedre (selv om razer'n sine nedfellbare knapper så litt tøffe ut i begynnelsen, så synes jeg at MX 510/518 sine er bedre, de knirker iallefall ikke etter en liten stund) Den er større og ligger bedre i handa. Du får en bedre kvalitetsfølelse med MX musa enn med razern. For min del er valget helt klart MX518. Uten tvil. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvis du velger Mx518 blir du garantert fornøyd Kan godt være razer musa passer bra til deg, men jeg tror at sannsynlighesten er mye større for at du blir fornøyd med MX518 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hadde razer db før men fikk vondt i hånden av å bruke den, skiftet til mx 518 og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har mx510 som har akkurat lik form som 518.. kjempe fornøyd.. m518 blir utentvil den musa som tar over da mx510`n streiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå