Dimension Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har en 80gb harddisk som jeg prøver å koble til maskinen min. Men når harddisken er tilkoblet og jeg prøver å starte maskinen kommer det "NTLDR" is missing" og maskinen vil ikke starte Men når jeg kobler den ut igjen starter den fint. Har jeg koblet den feil? Hva kan være problemet? Takk for svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Problemet er at harddisken kommer først i systemet, og siden den ikke inneholder windows, så får du feilmeldingen. Prøv å bytte om på jumpere. Lenke til kommentar
Dimension Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hvordan kan jeg endre det? Slik at den ikke blir først i systemet. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Gå inn i BIOS og endre der. Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 inne i bios er d som oftest en side som heter "boot devices" der står alle de "bootable" devicene du har på din pc. da velger du den hdd du skal bruke og boote med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå