djheaven Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan anbefall limax 69 - ambience - (original nyc mix) Noe som fenger meget bra. Du kan se etter Trance Base serien,de er meget bra,og har alt som folk spiser av musikk Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg vil ha METAL i butikkene FU! Edit: Canada, eh? Da kan dere jo sette på Armin van Buuren's A State Of Trance hver torsdag kl.2PM. Husker ikke hva radiokanalen i Canada het. Er kun Digitally Imported som sender A state of trance nå, og den koster penger. Gratiskanalen er bare 96 kbps så den er ubrukelig. Men det finnes nok av torrent sider å laste ned episodene fra i 192 kbps Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg vil ha METAL i butikkene Jeg blir seriøst flau over å være metalfan når jeg ser slike tåpelige inlegg. Forøvrig så finnes det en drøss med metalbutikker, faktisk flere enn trance-butikker hvis jeg ikke tar feil. Da skulle det vel bare mangle at det kom noen flere? Det jeg kunne tenke meg var en undergrunnsbutikk som hadde undergrundsmusikk(det vil si ikke bare musikk fra topplistene) fra mange sjangere. Hvis jeg fks. skal kjøpe ei tranceplate og ei metalplate så må jeg i forskjellige butikker, irreterende. Anbefaler forresten Infected Mushroom som trance hvis de ikke har blitt nevnt allerede, genial musikk. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Anbefaler forresten Infected Mushroom som trance hvis de ikke har blitt nevnt allerede, genial musikk. (psytrance ) Men IM har veldig mange catchy og stemningsfulle låter. Digger Infected Endret 5. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Psytrance, er vel forsatt trance? Har forøvrig hørt at de skal være Goa-trance. (Hihi, ikke bare oss metalheads som sjangerrunker nei... ) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Psytrance, er vel forsatt trance?Har forøvrig hørt at de skal være Goa-trance. (Hihi, ikke bare oss metalheads som sjangerrunker nei... ) Godt mulig det er Goa, men så er Goa og psy veldig likt, vanskelig å høre forskjell, men f.eks Infected Mushroom - Frog Machine (some er favortittsangen min av IM) så høres den tydelig ut som Psy, med tanke på bassline etc... Nok om det De pwner uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå