Dozer_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg snakker om forskjellen på House og Euro Dance, kan ikke si jeg har hørt så mye Euro House som jeg vet om... Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Prøv cracktros, også kjent som crack intros. Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Her er noe elektronisk jeg tror vil egne seg i butikk: - Hed Kandi (en del gode house mixer) - Dimitri from paris (funky og stemningsfull house. Vil anbefale å gå til anskaffelse av "A night at the playboy mansion".) - kings of tomorrow (funky og stemningsfull house.) - Lenny fontana (funky og stemningsfull house.) - Danny Tenaglia (dypere house, tribal inspirert. Anbefaling: "global underground 017".) - Deep dish (progressive house. Noe er også litt tribal inspirert) - Gouryella (trance) - Seb fontain. Trance er ikke helt min sterke siden, men kan anbefale overnevnte artister/album. Endret 23. juli 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) - Gouryella (trance) Gouryella har bare 5 (6) sanger da.. 5 av de funker.. kan like gjerne ta Ferry Corsten's ny remixer nå om dagen... De er veldig fine for butikkspilling! Eller har vi jo de gode gamle system F sangene da GO Ferry Endret 23. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det de trenger er musikk som de kan danse til, slå seg løs til. Ikke noe relax musikk, noe som vil få kundene til å digge! Noe med beat! Hehe... vet ikke helt jeg bigben247 meste av det du forslår der, er musikk jeg har på når jeg skal slappe av eller sove Har en del av Hed Khandi og Global Underground albumene, og det er nesten på grensen til chillout/lounge synes jeg... Trådstarter: Kjøpt noe av MOS (ministry of sound) de lager alltid plater med fengende musikk, enten trance eller house. F.eks så er MOS - Housexy et bra house album. Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Det de trenger er musikk som de kan danse til, slå seg løs til. Ikke noe relax musikk, noe som vil få kundene til å digge! Noe med beat! Hehe... vet ikke helt jeg bigben247 meste av det du forslår der, er musikk jeg har på når jeg skal slappe av eller sove Har en del av Hed Khandi og Global Underground albumene, og det er nesten på grensen til chillout/lounge synes jeg... Trådstarter: Kjøpt noe av MOS (ministry of sound) de lager alltid plater med fengende musikk, enten trance eller house. F.eks så er MOS - Housexy et bra house album. Enig at en stor del av musikken Hed Kandi og GU serien lager grenser til lounge/chillout, men jeg siktet egentlig mer til de andre artistene. Der har du go'musikk med liv Endret 23. juli 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
PoW Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hmm.. Komersiellt du er ute etter? Gigi D'agostino Groove Coverage Lenke til kommentar
W Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (f.eks Tidy Boys feat. Lisa Pin-Up - heavens cry (till tears do us apart)). Heavens Cry - Til Tears Do Us Apart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (f.eks Tidy Boys feat. Lisa Pin-Up - heavens cry (till tears do us apart)). Heavens Cry - Til Tears Do Us Apart Dark By Design eller Yoji Biomehanika rmx!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 WOW! Her var det kommet mange svar! Har desverre vært litt opptatt med jobb i det siste, så jeg har ikke vært så mye på forumet, men dette ser jo meget lovende ut! Skal begynne å sjekke opp sanger nå og jeg tviler ikke på at jeg finner masse bra! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvordan går det med musikk-jakten? Kan du poste det du finner som måtte passe, jeg er både nysgjerrig, og så er det lettere å hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Hvordan går det med musikk-jakten? Kan du poste det du finner som måtte passe, jeg er både nysgjerrig, og så er det lettere å hjelpe deg videre. Har nå hørt gjennom det meste her i tråden. Det jeg har kommet frem til er at noe av Tidy funker og noe av Ferry Corsten er bra. Noen av sangene er det fart i og det er nettopp dette vi er på jakt etter. Antiloop er det mye morro med, noe som vi kan få bruk for, absolutt! Resten som jeg har hørt av det som er foreslått i denne tråden er litt for rolig, avslappende og for lite action, desverre. Tidy er vel hardhouse? da er det vel noe innen denne sjangeren vi trenger. Sanger som skiller seg ut, ikke bare det samme. btw. Jeg har sett på Trance Energy 2002 og hørte at det var ett par låter derifra, blandt annet av Alex Morph, DJ Jean, Cosmic Gate. Det som er problemet er at jeg ikke klarer å finne akkurat disse mixene. Endret 27. juli 2005 av Gef Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 HardHouse Tidy (boys/girls) Lisa Lashes Lisa Pin-Up Guyver Pavo (lager både hardhouse og hardstyle) Andey Farley BK Paul Maddox (har noen sinnsykt fete sanger/mixer) Paul Glazby Anne Savage Ingo Lab4 HardTrance Cosmic Gate Dj Scot Project (har mange fete sanger, anbefales sterkt) Dark by Design Yoji Biomehanika (eks på sang: Monochroma) Tom Harding Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Banana Inc. Yoji Biomehanika - Hardstyle Disc (Konge sang!) Donkey Rollers (Noe hard musikk) Megara vs. Dj Lee (mange fete rmx) The Freak - Rising Angel (Sang jeg ihvertfall begynner å bevege meg til) Max B. Grant - Hey Dj! (Grei nok sang) Paul Okenfold (Musikk du bl.a finner i filmen Swordfish) Noen i farten... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Se etter kategoriene nrg, nu nrg, hard nrg, hard dance. Jeg synes du fortsatt bør finne noen cracktros, da. Endret 27. juli 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Amped Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 De skal prøve å bytte ut "radio" musikken de spiller i dag med Techno/Trance musikk. Dette skal de prøve å trekke kunder med. :!: Hah, nå er jeg allerede skremt langt vekk fra Canada! Tror det må være en feilkobling mellom "trance" og "lokke kunder"... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gigi dagostino lager bra musikk! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg vil ha METAL i butikkene Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) jeg vil ha METAL i butikkene FU! Edit: Canada, eh? Da kan dere jo sette på Armin van Buuren's A State Of Trance hver torsdag kl.2PM. Husker ikke hva radiokanalen i Canada het. Endret 5. august 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå