Gef Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Min bedre halvdel jobber i klesbutikk i Canada, og de er nå iferd med å prøve noe nytt. De skal prøve å bytte ut "radio" musikken de spiller i dag med Techno/Trance musikk. Dette skal de prøve å trekke kunder med. Det de trenger er musikk som de kan danse til, slå seg løs til. Ikke noe relax musikk, noe som vil få kundene til å digge! Noe med beat! Jeg vet det er mange her som har peiling på slik musikk etter å ha fulgt med i de andre Techno/Trance trådene. Hjelp oss! Endret 20. juli 2005 av Gef Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Antiloop må bare passe inn i et butikkmiljø. Ellers har man Magra og DJ Lee, DJ Tiësto, Jordan & Baker, Blank & Jones, Royal Gigolos. Musikk fra Tidy kan også sikkert fungere. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Skal det være hardt eller bare trance? Isåfall så er alltid Tiësto noe som faller i smak hos de fleste. Noe hard house ala Tidy er også ganske fengende (f.eks Tidy Boys feat. Lisa Pin-Up - heavens cry (till tears do us apart)). Av album du kan kjøpe finnes jo DJ Tiesto - Parade of the Athletes, Tidy Annual albumene. Skal det være trashy, kjøt et Re:play album Og tro meg, du er IKKE ute etter techno. Techno er ofte lite dansbart, og en del av det er etter min mening litt for hardt til å spille i en butikk. Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Litt om trance + produsenter -> http://en.wikipedia.org/wiki/Trance_music Litt om techno + produsenter -> http://en.wikipedia.org/wiki/Techno_music Endret 20. juli 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kanskje en idé å spille noe som ikke er så veldig hardt. Slik at kundene ikke blir skremt ut av butikken når de spiller hardcore på 250BMP f.eks. Så: -"Madhouse 2002 (vol.1)" mixed by DJ Jean -"Oslo Central (trance session #1)" mixed by Ferry Corsten -"Nyana" mixed by Tiësto -"Classical Trancelations" mixed by Armin van Buuren & Jan Vayne -"A State Of Trance 2004" mixed by Armin van Buuren -"Basic Instinct" mixed by Armin van Buuren -"Boundaries Of Imagination" mixed by Armin van Buuren -"Universal Religion (chapter one)" mixed by Armin van Buuren -"TranceMatch (Armin & System F)" mixed by Armin van Buuren -"Magik 1-7" mixed by Tiësto -"Parade Of The Athletes" mixed by Tiësto -"Voyage Into Trance" mixed by Paul Oakenfold -"Tranceport" mixed by Paul Oakenfold Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Finner du noe av Ben Lost, kan ikke det være annet enn ypperlig, skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det er nok mer House du er ute etter vil jeg tro. Prøv Euro House, bedre kjent som "Dance" eller "Euro Dance". Rett meg om jeg tar feil. Du tar helt feil... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Il Caesar! Gjett hvem som kjenner han! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Il Caesar! Gjett hvem som kjenner han! Ville ikke kjent han om du hadde kastet han etter meg. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ferry Corsten Passport albumet til Ferry kanskje? Kjipt nok er det nok DJ Tiësto som slår gjennom som musikk i butikkene Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 DJ Tiësto er jo kos det... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Il Caesar! Gjett hvem som kjenner han! Ville ikke kjent han om du hadde kastet han etter meg. Vel, kjenner og kjenner. Han lagde musikk med broren min Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Og btw. Techno - Carl Cox (en av verdens beste innenfor sin sjanger imo) Han hadde så vidt jeg vet et nytt album ute i år. Ganske greit tempo (ikke for rolig, ikke for hardt, nesten litt lounge aktig) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 DJ Tiësto er jo kos det... Det kan kraftig diskuteres ja.. Carl Cox er flink han ja! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Carl Cox har skills, ja. Sven Väth også. Sven Väth - Barbarella (Deep Dish Remix) Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Det er nok mer House du er ute etter vil jeg tro. Prøv Euro House, bedre kjent som "Dance" eller "Euro Dance". Rett meg om jeg tar feil. Du tar helt feil... Så opplys meg da... Ben Lost (House) vs. E-Rotic(Euro dance) -- to helt forskjellige ting... Hvis du faktisk har hørt noe fra de forskjellige sjangrene så kan du ikke finne på å kalle de det samme.. Endret 21. juli 2005 av Dozer_ Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå