Trazor Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har nettopp kjøpt meg nytt utstyr, inkl nytt kabinett, et Cooler Master Cavalier 3. Er higen på vannkjøling i denne, men lurer på om det er plass nok? Satser nok på et MIST sett fra microplex, men hvis dere har bedre forslag, er jeg lutter øre :=) Blir til en socket 939 forresten. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Funker med litt modding men kan fort bli trangt, hvertfall med dual-rad. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Funker med litt modding men kan fort bli trangt, hvertfall med dual-rad. Hva må gjøres? Ser ikke noe umiddelbart på bildet ditt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan eventuelt lage hull for viftene i toppen/bunnen eller i front. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hvis du lager hull i toppen, setter vifter og raddis inni kabinettet (under hullet) og putter en grill på utsiden av kabinettet (over hullet) burde det bli ganske pent. PS: Ikke quote bilder Endret 20. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan eventuelt lage hull for viftene i toppen/bunnen eller i front. Hva med å bruke den eksisterende vifteplassen bak til å feste radiator og vifte på? Eller er det ikke plass? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan eventuelt lage hull for viftene i toppen/bunnen eller i front. Hva med å bruke den eksisterende vifteplassen bak til å feste radiator og vifte på? Eller er det ikke plass? Det bør kunne gå greit så lenge det er en singel-rad, men det er ikke den mest optimale plasseringen. Det er i bunn/front Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan jo gjøre slik: Men det betinger at du fjerner HDD-racket eller deler av dette, og plasserer diskene høyere opp, i en ledig plass ved CD-drevene. De to radiatorviftene kan fjernes, og erstattes med en singel vifte i front, om du ønsker. Funker helt greit det også. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Oj, tror jeg går for plasseringen bak jeg, kan jo bare dra inn luft der, og kjøre den ut foran....? Blir nok singel radiator, noen som vet om MIST settet er spesielt bra\dårlig å installere og evt ytelse sammenlignet med andre? Har installert et waterchill og en BigWater før. Ytelse skjønner jeg har uendelig mange variabler, men har enda tilgode å høre noe negativt om Mist Tsunami. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 For å uppe en gammel tråd, kan jeg abre si at jeg ikke vil anbefale dette kabinettet til vannkjøling. Står her med dremel og bor, og er en hørsbredd fra å bestille Lian Li sitt vannkjølingskabinett. Menmen, vi får prøve, og se hvordan det går, er jo noe spesielt når man får mekket noe eget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå