hifgad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg har enda ikke sett lignende tråder her på HW.no. Derfor lager jeg en selv. Right guys. Hvem er det søteste, snilleste og ikke minst, omtenskomme baben her på HW.no? Da vil jeg gjerne ha en god forklaring, samt ett pent bilde. Personlig synes jeg tonio er HW.no's beste babe. Hun har et vakkert smil, alltid positiv. Samt hun tenker på det meste, hele tiden. Og det er jo bra. Se på søta Vel gutter, hva sier dere? Søt jente, og meget smart. Er det noen som slår ut denne baben da? Endret 20. juli 2005 av bos5e Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg stemmer på Tonio, siden hun er så hardcore. \m/ HIM 4 LYFE! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Bare tagger denne tråden for å se hvor den går jeg. Kan ikke si jeg bryr meg et sekund om hvordan jentene her inne ser ut eller oppfører seg, men for all del - lets have it. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg stemmer på AnAnAs, fordi hun virker som en fornuftig jente. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Og jeg stenger tråden siden ingen av hw babsene har bedt om den (og om de hadde ville neppe fått leve uansett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg