phnx85 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Den jalla radioen kunne de bare droppet. Heller lagt ved et til drops. Tror det ville vært billigere også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ser i hverrtfall humoren i dette :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har bestilt fra Netshop to ganger, og folk har skrytt veldig av sjokoladen de sender med. Første gangen fikk jeg noen harde smaksløse drops, andre gangen fikk jeg ingen verdens ting. Nei, setter meg ned å skriver klagebrev jeg også. (eller så sparer jeg nok så mye tid på å gå innom kiosken å kjøpe det selv, at det lønner seg økonomisk ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har en bestilling der nå,får håpe på litt godteri, helst to så blir det en på meg og. Min sønn er alltid parat når jeg får pakker fra Netshop fordi han vet det mommer med godteri. :-) Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Fikk pakken me søtsaka på Lørdag... Innhold: 1 gummibruger, 1 gummipølsa å 2 fox... Samt faktura me ordrenavn: Nammenam Pakkeavdelingen spiste opp godteriet selv i stedet for å sende til kunde så vi sender litt ekstra som et lite plaster på såret Hele hælga blei bærga Søtsaka å WOW Jeij Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Handla for nesten 2500,- for noen mnd siden... Fikk ikke noe "ekstra" Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 den radioen er utrolig grei, det er et sånnt lite lys på den som passer utrolig fint når man roter i maskinen i de sene nattestimer... også er den så liten at man kan ha den i munnen og samtidig trykke på lysknappen, så man får lommelykt i munnen... det er guds gave til menneskene... o lalala jeg er trøtt... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den Fox'en smakte helt nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå