Gå til innhold

Nyydelig av Microplex :)

Anbefalte innlegg

Fikk pakke fra Microplex idag... Til min store forbannelse og fortvilelse var det ingen søtsaka me!!!

I ren desperasjon/deprisivitet etc. skrev jeg en klagemail til microplex:

"Hei

Det var stor spenning jeg gikk ned til mitt lokale postkontor idag... Vekkeklokken var stilt på kl. 09:00 noe såm er meget uvanlig i disse sommertider. Men det var pakke fra dere som skulle hentes, å da er det som julaften for meg :)

Hentet pakken, og satte kursen i rettning hjem... Esken ble åpnet rimelig raskt etter annkomst og pakket ut søtsakene jeg hadde bestilt... Men til min store forbannelse var det ikke extra søtsaker i form av drops, etc (Den kozlie gummiburgern ol.) i pakken. Jeg tenkte at den var godt gjemt inn i all isoporen, så tømte hele innholdet på gulvet... Men nei, ingen søtsak!!

Så lenge jeg har handlet på Microplex har det bestandi kommet søtsaka med pakken...

Hvorfor kom det ikke denne gangen?

I min tid som kunde har det bare skjedd en gang tidligere at ingen søtsak er med forsendelsen. Da beklaget dere det med at det var ny pers. på pakking etc.

Er dette en ny trend at dere kutter ut søtsaker, og bare konsentrerer dere om søtsaker i form av hardware?"

Fikk etter 2 timer følgende svar:

"Hei du!

Huff da - dette var ikke bra...vi slenger et par drops i en konvolutt og sender til deg :-)

Espen Faale

Daglig Leder / Managing Director

Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg

Tlf: +47-69127790, Fax: +47-69127791

www.Microplex.no

Er så fornøyd med Microplex :D

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke skjønt hvor allright det er med f.eks en Fox når man får en pakke før jeg handlet hos microplex nå nylig. Har ikke handlet hos noen som har sendt med noe slikt på en laaaang stund, så når jeg fikk en fox mens jeg kunne leke meg med mitt nyinnkjøpte vannkjølingsett ble jeg glad.

Morsomt at en så liten gest kan ha så stor effekt =)

Lenke til kommentar

Snopet Microplex lever med pakken sine er liksom prikken over i'en :thumbup:

Dette var kjempe flott service av Microplex. For å si det sånn, når konvelutten med dropsene skal jeg ta meg en tur til Egil :D

Billy Bob: Det er ikke verdien av produktet som er nøye, men tanken bak.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

RMA'et en dvdbrener til PSdata, da jeg fikk den tilbake lå det en Lion oppi pakka. Da glemte jeg liksom hele frustrasjonen over å ha fått en defekt brenner, de sure kronene for å sende pakka og en ukes venting uten å kunne installere spill på den nye maskina.

Jeg er et enkelt menneske på den måten, gratis øl eller søtsaker gjør vidunder, uansett kvantitet.

Lenke til kommentar

F. eks fra jobben min: Norwesco hadde en periode de la mini-Snickers i stikkontaktpakkene sine. Sikkert fint det, men produktet var fremdeles like håpløst i forhold til Elko sine produkter. (I tillegg var det vanskelig å få retur på varene siden alle pakkene var åpnet..) :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...