Gå til innhold

Hvorfor ikke 8x agp?

Anbefalte innlegg

Jeg har et x800xt kort i pc'en min. I går formaterte jeg og installerte drivere og slikt på nyt. Men så starter jeg opp BF2 og får utrolig dårlige resultater. Så jeg titter litt rundt i driverinstillinge til ati og finner ut at AGP er slått til Av, og at fastwrite ikke er på. Så prøver jeg da og aktivere dette men får en melding om at systemet må starte på nytt. Jeg tenker, ok, dette løser sikkert problemet. Så restartes pc'en og så går jeg inn i gjenn. Agp : OFF. Hva i ##¤#%#%#=%!!!! Hvordan skal jeg få den til å stå på AGP: 8x? Noen som vet? Kanskje det er noe i bios, ikke vet jeg!

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal aperture (skrevet feil til de grader ) stå på 64 mb eller 256 mb? Det er i bios. Skjønner ikke den!

Sjekker bios nå, fant ikke noe som hadde med AGP å gjøre! :cry: , skjønner ikke dette! Har installert nyeste drivere, den eneste jeg ikke har fått installert er en sm-busskontroller! Noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar

Halla...

Hadde samme problemet for en stund siden...

Husker ikke helt hva jeg gjorde, men her er tråden min...

Håper den hjelper... Synes å huske at jeg oppdaterte chipset driverne...

Edit:

Og skal agp aperturesize i bios stå på 64mb eller 256mb?

Tror det er vanlig å ha den på 128... Jeg har hvert fall det =)

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
Og skal agp aperturesize i bios stå på 64mb eller 256mb?

256mb blir litt i meste laget, sett til 64 eller 128.

Hvis du ikke får skrudd på 8x agp må du kanskje stille på dette i bios, der kan du også enable fast write. Fast write har dog så godt som ingen ytelses forbedring og kan skape ustabiliteter.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...