PSV Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Som sagt i topic, så kan jeg få Nightblade hvis jeg greier å få noe nederlandsk oversettelse... Jeg trenger å få oversatt noen linjer som kan hjelpe meg med å ''buste'' en fyr, som rolla på det.. EDIT : Ble litt feil på denne setninga ja Endret 20. juli 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøv Babel fish . Tror det skal funke, bare velg nederlansk til engelsk. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva sa han?, jeg kjenner en fra nederland og kan få det oversatt til engelsk iallfall. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Bestefaren min er nederlandsk, så det vil si at jeg er 25% nederlandsk Men desverre jeg er ikke noe god i setningsformulering. De eneste nederlandske ordene jeg hører er på WoW. Er en nederlandsk guild på Sylvanas som spammer chatten daglig med "ROFL! kankerlier! kankerlier!" som skal bety "Kreftoffer" på Norsk Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 De eneste nederlandske ordene jeg hører er på WoW. Er en nederlandsk guild på Sylvanas som spammer chatten daglig med "ROFL! kankerlier! kankerlier!"som skal bety "Kreftoffer" på Norsk de hørtes utrolig voksne ut gitt. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 De eneste nederlandske ordene jeg hører er på WoW. Er en nederlandsk guild på Sylvanas som spammer chatten daglig med "ROFL! kankerlier! kankerlier!"som skal bety "Kreftoffer" på Norsk de hørtes utrolig voksne ut gitt. To ting man ikke kødder med her i livet, Cola og kreft! Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 De eneste nederlandske ordene jeg hører er på WoW. Er en nederlandsk guild på Sylvanas som spammer chatten daglig med "ROFL! kankerlier! kankerlier!"som skal bety "Kreftoffer" på Norsk de hørtes utrolig voksne ut gitt. Ja, den guilden er overfullt av fjortiser. Første en av dem sa til meg når jeg teama med dem var "Kankerlier! Kankerlier!" derfor jeg tok opp akuratt det. De som spiller på sylvanas har sikkert lagt merke til dem, horde siden. Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 grrr... 2 av mine nærmeste døde av kreft..hvis jeg ser noen av de svine dær skal jeg fan meg banke de så gule å blåe at de ber om å få dø!! så bare få den idioten busta du Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvis jeg har lov til å nevne navnet på guilden så er det i alle fall: "Mercaneries of Sylvanas" guild leadern sa unnskyld for rotten oppførsel til meg for et par dager siden, voksent av han, men fortsatt VELDIG dårlig oppførsel av enkelte guild medlemmer Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nederlenderne har en dårlig uvane og bruker kanker eller kankerlier når det er noe som er kjipt eller bare for og whine, akkurat som vi bruker f**** osv, etter noen år i FPS scenen og mye gaming med nederlendere er det noe du ser veldig ofte. Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 du må ta i betrakning at de antageligvis er høye Lenke til kommentar
alfern Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg kan få oversatt det for deg! Har en nederlender ved siden av meg! Lenke til kommentar
Champ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hvis det er pardon, maar je gulp staat open så kan jeg hjelpe deg, ellers så er jeg blank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå