torsin Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøver å få tak i Micro Machines til xbox. Dersom det ikke er til salgs lengre, ser jeg ingen annen råd enn å modde xboxen og få det brent, men siden jeg i utgangspunktet er imot denslags, tenkte jeg at noen kanskje enten a) Vet hvor dette spillet selges eller b) Har en originalversjon å avse Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøver å få tak i Micro Machines til xbox. Dersom det ikke er til salgs lengre, ser jeg ingen annen råd enn å modde xboxen og få det brent, men siden jeg i utgangspunktet er imot denslags, tenkte jeg at noen kanskje enten a) Vet hvor dette spillet selges eller b) Har en originalversjon å avse er du heldig så finner du den på bruktbutikker feks Spiderman eller EBgames. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Finnes Micro Machines til Xbox da? Vet bare om Mashed og Mashed fully loaded. De er laget av de samme folkene og ligner på Micro Machines ihvertfall. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sjekk denne siden. Lykke til! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Sjekk denne siden. Lykke til! bra link StaBBer :-) vet ikke om noe lignende for dvd filmer ????? Lenke til kommentar
torsin Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Takk for tips. Bestilte just nå fra Payx.no. Kom under momsgrensen, så dette må være bra opplegg (så sant varen blir levert da...) Forøvrig, noen som har erfaring med denne siden? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 de har og hatt den på siba her i stavanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå