Gå til innhold

Fujitsu Siemens Amilo M3438 Mest for pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så er skjermene fra dell generelt dårligere? Og garantien er bare ett år? FS har to år.. pluss det følger med veske med FS maskinen.. Gratis.. Eneste er at dell har bedre batterilevetid. Pluss med dell må du vente opp mot to uker for å få herligheten.. tar 2-3 dager med FS :D Klarer ikke vente i 2 uker! :)

Endret av DementiC
Lenke til kommentar
Men så er skjermene fra dell generelt dårligere? Og garantien er bare ett år? FS har to år.. pluss det følger med veske med FS maskinen.. Gratis.. Eneste er at dell har bedre batterilevetid. Pluss med dell må du vente opp mot to uker for å få herligheten.. tar 2-3 dager med FS :D Klarer ikke vente i 2 uker! :)

Kjøper du en slik pc, er det uansett ikke for batterilevetiden :innocent:

Men selv vurderer jeg denne, kjøpe 1gb minne og en ekstra hd på 60gb, så kan du kjøre raid på denne og. Og en 1.6/1.7Ghz cpu og pin-modde :)

Prøvde en slik skjerm med den oppløsningen (WXGA+) og var veldig imponert.. Trenger ikke større jeg, uansett, den er utrolig pen syns nå jeg (penere enn 9300) og har kortleser integrert, noe som heller ikke 9300 har :p

Lenke til kommentar

Mye for pengene, og på meg virker den vel så attraktiv som i9300. Kommer litt an på bruken sef. Utseendemessig danker den ut Dell, etter min mening.

(Men jeg konstaterer dog at bildet hos komplett.no lyver, da det viser en skjerm som er langt mindre bred enn i virkeligheten. Litt latterlig at man overalt reklamerer med bredskjerm (som om det skulle være et ubetinget pluss!) og når det kommer til stykket ikke tør å vise styggedommen i sin fulle bredde, på reklamebildene altså. Et annet triks som jeg ofte ser brukt er å vise disse breiflabbene litt fra siden, slik at skjermene ser ut som gode gamle 4:3 skjermer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...