abene Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Google Moon sluppet I en spesialversjon av Google Maps og Earth har den populære søkemotoren lagt ut en mulighet til å se på månens overflate. I dag er det 36 år fra månelandingen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 kanskje ikkje den mest spennande tenesten frå google. men det er sikkert nokon som syns det er artig å sjå på gråstein. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg selger eiendommer der om noen skulle være intresserte Utsikten er genial. Har noen for floyd fans på the dark side også Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ehh. glemte å si at dere må zoome inn maks på bilde Sannheten kommer for en dag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ehh. glemte å si at dere må zoome inn maks på bilde Sannheten kommer for en dag Ost som ikke en gang ser ekte ut! :!: Hehe, de ansatte hos Google ser ut til å ha det gøy på jobb. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Stilig. Jeg håper at google lager til gratis plass for hjemmesider også. (det er snart den eneste tjenesten de ikke tilbyr ) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kuli Dette skal lastes ned selv om jeg tviler på at det dukker opp noe interresant der Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg må si at google er oppfinnsomme. Veldig bra! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kuli Dette skal lastes ned selv om jeg tviler på at det dukker opp noe interresant der Det er ingenting å laste ned, du har eit fast bilete på ei Google-side med diverse landingspunkt å sjå på. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Haha, for en unyttig tjeneste. Men humor har de i hvertfall, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå