Gå til innhold

Asus M6V fra komplett

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lenge sett på ny laptop, og jeg har sammenlignet og sammenlignet for å få mest mulig for pengene, pluss bra skjerm, lite vekt osv.

Til slutt fant jeg ut at det er umulig å få en bæbar som passer alle kriteriene mine, så da tok jeg å plukket ut den første og beste fra Komplett!

Noen kriterier måtte jeg likevel fylle sånn som WSXGA+ skjerm, og ganske greit ytelse.

Den dragbare pc-en skal være en slags skrivebordserstatter, men jeg skal også bruke den på skolen. (VGS)

Asus M6V, er den heldige utplukkede.

Er den grei til den prisen? JEg kommer også til å oppgradere til 1 gig ram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ingen som har tatt seg råd til M6V her på berget ennå? Har ikke brukt denne selv, men forgjengeren M6N, og jeg tror du skal lete en stund for å finne mange som har hatt mye galt å si om denne.

Det finnes massevis av M6N tester som kan gi et intrykk av chassiset og brukeropplevelsen osv. Hvis du er ute etter informasjon om WSXGA+ skjermen e.l. som du ikke kan sammenligne direkte med M6N, så se etter omtaler av Z70V på notebookforums.com og notebookreview.com. M6V er ganske populær i USA, hvor de får kjøpt den konfigurerbar som 'barebook'. Tonnevis av forumtråder og brukertester å lese. Jeg tror de eneste forskjellene er fargenyanse, bundle og at Z70V mangler BT.

Lenke til kommentar
Kanskje ingen som har tatt seg råd til M6V her på berget ennå?

Jo HER! :w00t:

Eg bestillte meg ein Asus M6V 15" idag, for 20 min sidan! 1,86 ghz og 1 gb ram. Har brukt dei siste to mnd til å tråle forumet her etter råd og tips, og eg var lenge på nippet til å kjøpe Dell i6000. Så skifta eg meining, og såg etter Asus W3V. Nydelig maskin, men med 4200 harddisk og ein prislapp på nærmare 16.000 blei det litt drøyt. Så eg gikk for ein M6V. Grunnen er lav vekt (2,6 kg med dvdrw, 2,4 uten), god batteritid, bra skjermkort (opp mot 5000 i 3dmark03, klokka) og skjermen skal være overtruffen. Eg kjem tilbake med test + bilder når den er her! (innen tirsdag?)

Mmm.. m6v... asus...mmm :love:

Endret av lavoll
Lenke til kommentar

Eg betalte 12.995. Demobrukt. Og så betalte eg 570,- for ekstra 512 mb ram. Fant ut at til den prisen ville den koste det samme som ein Netshop 1557 med Windows XP Pro. Så det er nok bra valuta for pengane.

Kjem tilbake med test når eg har fått den :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...