Pysj Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Her er RAZR V3x Nå er endelig tiden inne til å hilse på oppfølgeren til Motorolas designsuksess RAZR V3. Nykomlingen har fått navnet RAZR V3x, og større skjerm er ett av stikkordene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Altså, nyheten her er at de byttet navn fra den eksisterende V1150 til nye V3x og endret målet for hvor i verden denne mobilen skulle selges. Selveste mobilen er ingen nyhet, V1150 ble presentert 10. mars eller slikt, og dere ble også tipset om den her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...0entry3967442 Men men, ser man bort i fra det så er jo dette en bra mobil. Synd de ikke klarer å holde størrelsen og tykkelsen liten, men spesifikasjonene er jo greie. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Den er ****** LEKKER Den må jeg ha spør pappa Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Altså, nyheten her er at de byttet navn fra den eksisterende V1150 til nye V3x og endret målet for hvor i verden denne mobilen skulle selges. En liten forglemmelse der ja, at at den har byttet navn. Takk for tipset. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Å kalle den der telefonen Razr er jo bare dumt....ikke akkurat liten den der telefonen Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) For at du skal få plass til alle bildene du tar med VGA-kameraet, Liten feil der? Snasen telefon, men jeg likte ikke at den er blitt tykkere, det går jo stikk i mot alt RAZR-serien står for. Endret 20. juli 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 At den blir tykkere er bare bra, synes jeg Den var sinnsykt stilig!! Om den har filmredigeringsprogram kan det bli en sterk kandidat til ny mobil for meg Tror jeg googler litt rundt etter speksa Om ikke noen veit helt sikkert eller kan anbefale en god mobilside Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hippie-Erlend: http://www.gsmarena.com/motorola_v3x-1120.php Lenke til kommentar
Erren Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Fant den sida på google, du Ga ikke svar på det jeg lurte på, men takk likevel Det jeg egentlig lurte på var om den hadde videoredigering.. Er vel kanskje ikke annet å gjøre enn å vente på at amobil tester den Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Fant den sida på google, du Skjønner ikke et ord av hva du sier. Om jeg fant GSMarena på Google? Nei. Men uansett er vel ikke det noe negativt. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Mener at jeg fant en link til den sida på google.. Har søkt masse rundt, men finner ikke ut hvorvidt den har videoredigering eller ikke Det er kanskje ikke bestemt enda..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg