Gå til innhold

Duplicationcheat truer med å forårsake rollback!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Skjer dette er det det verste som kan skje. Da håper jeg vi blir kompensert med gratis spilling i et par år eller 3.

 

Men i alle spill er det alltid en eller flere som cheater. Bare synd det går ut over de som er ærlige.

 

Crime does pay

Lenke til kommentar
Altså, en ukes rollback vil skape så mye oppstyr at det nok 99,9% er usannsynlig.. Neppe noe å bekymre seg for. Cheatere og exploitere kan brenne i helvete, dog.

Jeg vet ikke helt, jeg? Hvis en faksjon på en server har duplisert la oss si 50 Krol Blades og noen titusen gull. Så bruker selger de sverdene på AH for 50g stykket, og bruker gullet til å kjøpe en hel skokk med epic mounts som de selger på AH til 100g per mount elns. Hva tror du dette gjør med balansen mellom de ulike faksjonene på serveren? Svaret er at det kommer til å gå til helsike med all balanse.

 

I tillegg er det jo langt fra rettferdig ovenfor dem som har spinket og spart til epic mount og / eller Krol. Dermed så noen gjøres slik at duplisert gull og dupliserte items ikke blir i spillet.

 

Når dette er sagt så har jeg sett fortellinger i andre fora om mounts på billigsalg og drøssevis med epics til salg på AH. Lurer virkelig på om det er reelt eller om det er et godt spredd rykte...

 

-KJ

Lenke til kommentar

ta det med ro, noen rollback blir det ikke uans. blizz fører logg på hva lle sammen gjør. de som duper blir tatt og resten forblir urørt. en roillback vill ødelegge spillet helt.

 

bwt: hihih, en dude på min server som har drevet å zonet inn og ut av maraudon i over et døgn nå :D. " lurer på hva han driver på med"

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Er det dette alle level 30 roguene driver med i Maraudon?

Har hørt rykter om det ja. På enkelte tider av døgnet er det flere lvl 30 rogues i maraudon (/who maraudon har selv vist at det stemmer) enn hva du kan telle på 2 hender. Det sier jo seg selv at den lvl 30 ikke har mye der å gjøre hvis det ikke er noe suspekt inne i bildet.

Lenke til kommentar
Nei å nei...når du har 3-4 forskjellige karakterer og tid til å bruke så mykje tid på WoW at 7 dager rollback blir katastrofe har du sikkert tid til å gjere det om igjen.

Tid som man kunne brukt til andre ting. Ingen ting er mer irriterende/frustrerende og måtte gjøre samme ting to gang på rad.

Lenke til kommentar
Er det dette alle level 30 roguene driver med i Maraudon?

Har hørt rykter om det ja. På enkelte tider av døgnet er det flere lvl 30 rogues i maraudon (/who maraudon har selv vist at det stemmer) enn hva du kan telle på 2 hender. Det sier jo seg selv at den lvl 30 ikke har mye der å gjøre hvis det ikke er noe suspekt inne i bildet.

Har du en link til det der?

 

Jeg har stussa over akkurat det der i det siste.

 

Jeg driver og farmer Gizlok for skjoldet, og leiter da etter grupper i Maraudon, ser som regel en eller annen 30 rogue nisse som aldri svarer på /w.

 

Og detter er på Bloodhoof, en server som akkurat fikk status medium (noe som tilsvarer at det ikke er lenge siden den var small (og alliance vs horde ratio'en er 2.1:1 i fordel alliance) Hva kan de ønske å få ut av dette?

Lenke til kommentar

har noen lest på den linken i det hele tatt?

 

 

Official Line - It's a Hoax

 

 

 

Concerning a possible rollback: This is just a rumour! Aeus - Community Rep English

 

edit: merket jo nå at det ble nevnt tidligere. :p

Endret av nord
Lenke til kommentar
Nei å nei...når du har 3-4 forskjellige karakterer og tid til å bruke så mykje tid på WoW at 7 dager rollback blir katastrofe har du sikkert tid til å gjere det om igjen.

tulling.. :nei:

 

men så blir det ikke noe rollback så ikke noe problem

Lenke til kommentar
har noen lest på den linken i det hele tatt?

 

 

Official Line - It's a Hoax

 

 

 

Concerning a possible rollback: This is just a rumour! Aeus - Community Rep English

 

edit: merket jo nå at det ble nevnt tidligere. :p

Dette er ting som kom frem etter at den opprinnelige storyen ble publisert på Goblin's.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...