Arnagorn Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg lurte på hvordan beregner man hvor stor psu man trenger? Tenkte jeg skuller gå over til vannkjøling(Thermaltake Big Water Cooler) og bruker nå en F/S 350W psu... Holder det til dette oppsettet?: MSI 915P NEO2 Platinum MSI GeForce 6600GT 128MB Seagate Barracuda 7200.8 250GB Intel Pentium 4 3.0GHz Socket LGA775, 1MB Corsair TWIN2X 4300C3PRO DDR2, 1024MB Thermaltake Big Water Cooler Zalman viftestyring Standar DVD og flppy 2, 20 cm kald katoder 2, 120mm kabbis vifter Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det burde holde, ja. Har du alt unntatt Big Water? Big Water drar ikke så mye strøm/Watt at det gjør noe, så det burde gå greit. Uansett så har jeg ville oppgradert PSU i samme slengen. F.eks en bZerk 500W psu på microplex. Her kan du forresten regne ut grovt hvor mye en psu til ditt system bør være. Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Har alt utenom Big Water ja. Skal prøve meg på water cooling fronten for første gang Ser fra linken du ga meg at jeg havner på rundt 340W rundt regnet, så jeg bør vel oppgradere psu med tanke på seinere oppgraderinger av maskinen! Takk for hjelpen Arnagorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå