El Matador Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hei! Bare for å få det sagt, ikke tenk koffert når du ser topic, les heller resten av posten Nå står valgets kval mellom Archos Gmini400 eller Archos AV420. Jeg har tenkt å kjøpe spilleren på Ebay og får begge til en rimelig penge. Men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Pluss, Gmini. Størrelsen vekten Minus. Størrelsen på skjermen. Pluss, AV420 Størrelsen på skjermen Minus Størrelsen Vekten Hvordan er egentlig størrelsen på Av420? Er den for stor til å gå med i lomma? Endret 22. juli 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Om du kan gå med den i lomma eller ikke kommer an på buksa di. Den kommer også med beskyttelsesveske med beltefeste. Har AV420 og vil anbefale den Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Om du kan gå med den i lomma eller ikke kommer an på buksa di. Den kommer også med beskyttelsesveske med beltefeste. Har AV420 og vil anbefale den Årh, selvfølgelig. Jeans, noe i Levis, diesel, duren. Kan du gå med den i slike bukser? Men hvor stor føles den egentlig i forhold til en iPod? Beltefeste, glem det! Takk og lov for at noen endelig svarer! Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Toms Hardware Guide review Sjekk også prisguiden for reviews. Tror du finner linken selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå